Schommeld jullie temp ook zo?

Vanaf dag 8 van deze cyclus houd ik mijn temp bij (de eerste 5 dagen even een gemiddelde ingevuld van de vorige keer)
Maar ik vind het best veel schommelen.

Is dat bij jullie ook zo?

Hoi Deedee,

Ik hou ook mijn temperatuur bij.
En eerste maand was hij vrij normaal.
Maar nu vliegt hij ook alle kanten op zit nu op dag 6.
Ik ga van 37.1, 37.5  , 36.6   , 37, 37.1
OP de lijst ziet het er raar uit.
Maar ja ik weet niet waardoor het komt.
Ik moet hem op 31 dec mee nemen naar de gyn.Hopelijk hoor ik dan waardoor het komt.

groetjes steenbokje

Hoi hoi,

ik dacht dat alleen ik dat had maar blijkbaar hebben meer mensen dit:
Ik ben begonnen op de laatste dag van de menstruatie en toen had ik 36,5 dan 2 dagen 36,3 dan weer 36,5-36,6-36,7 36,6 36.5 en dan jawel 36, 8 die 0.3 verhoging!

Dan gaat ie weer naar beneden 36,5 en 36,7 dan een aantal dagen 36.5 dan weer 36.6 2x dan 36,6 en nu loopt ie iedere dag weer op en zit nu op 36,9 je kunt er niks van maken al had je het graag.

Nou afwachten dan maar mijn nod is net voor of tijdens de feestdagen.

Liefs moi28

dat temperaturen daar snap ik helemaal niks van, vorige maand was mijn temp heel erg wisselend van 36,5 tot 36,9 en het ging op en neer,
en deze maand is mijn temperatuur al vanaf dag 8 36,5, zelfs de gyn vond hem een beetje raar hahaha, maar hij zei wle dat het temperaturen niet geheel betrouwbaar is, nou ja lekker dan, ik wacht deze maand maar weer af, maar een zwangerschap verwacht ik niet meer

xx xlinda

Vraagje: Hoe temperaturen jullie?
Ik stop dat ding 's ochtends in mijn mond, maar heb niet het idee dat dit erg betrouwbaar is. Als ik mijn temp. moet geloven ben ik heel koudbloedig hahaha. Zit rond de 36.0, soms zelfs 35.9.
De optie om 'm in mijn achterste te stoppen ben ik niet zo kapot van. Gun mezelf daar geen tijd voor en vind dat lastig.....

De verschillen zijn idd wel groot Deedee, maar ik zie vooral een groot verschil in voor en na de eisprong. Het mag ook wel enigzins schommelen hoor.
Je temperatuur is in ieder geval lekker hoog meid. Nu maar hopen dat dit ook een goed teken blijkt te zijn.

Ook nog even een vraag aan jou. Hoe zet jij eigenlijk je temperatuurlijstje van FF hier in het berichtje. Ik weet nl. niet hoe je het moet kopiëren.

Groeten, Twinkel3

Aha ik ben dus niet de enige waarbij de temp zo schommeld.
Ik heb het idee dat het na de eisprong nog wel mee valt (op die uitschieter van 37,5 na dan)

Ik meet elke ochtend, nog voor ik op sta, mijn temp.
Thermometer ligt op mijn nachtkastje.
Daarna schrijf ik het meteen op.
Ik zet deze maand ook in het weekend de wekker, dus deze temp-metingen zijn allemaal tussen 6:30 en 7:00 genomen.
Ik heb alleen een thermometer voor in m'n oor.

Het is idd duidelijk te zien dat mijn temp op een gegeven moment enorm omhoog schiet.
Ik heb altijd al een hoge temp gehad. Volgens mij zitten de meeste meiden na de eisprong op 36,8 of 36,9 ofzo. Bij mij is dat boven de 37.

Om het plaatje hier te krijgen heb ik dit gedaan:
- klik rechts op het plaatje
- save picture as ... (ik gebruik een engelse versie van explorer, weet niet wat er staat als je de nederlandse versie gebruikt)
- sla het plaatje op op je computer
- laad het plaatje op internet op, bijvoorbeels bij photobucket.com (gratis)
- plaats het hier

Als het jullie lukt willen jullie dan hier ook je temp-kaartjes zetten?
Dan kunnen we ze vergelijken, lijkt me leuk.

Hallo dames

We hebben er bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te worden.En we moesten van mijn vorige huisarts ook mijn temp meten. Ik vond het verschrikkelijk je heb je ogen nog niet echt open en je bent al met het idee bezig om zwanger te worden en te tempen.
We kregen gelukkig een andere huisarts en die stuurde ons naar het ziekenhuis en daar zeiden ze gelijk dat je er niet van op aan kan. En ik hoefte gelukkig niet meer te tempen.

Ik wil jullie niet ontmoedigen maar je bent er teveel mee bezig zo.
Wij hadden een pauze ingelast omdat ik even er niet meer tegen kon. (ze konden in het ziekenhuis niks vinden en werden voor een jaar naar huis gestuurd)Na 4 maanden de condooms even weer aan de kant en gelijk was het raak.
Dit is natuurlijk geen gerantie en bij iedereen is het weer anders maar dat tempen is echt een beetje onzin(zoals ze dat  in het ziekenhuis tegen ons zeiden) Dat is eigelijk mijn boodschap.
Ik snap jullie allemaal heel goed omdat ik het zelf ook heb me gemaakt.En ik hoop dat ik hier niemand tegen het hoofd heb gestoten.

Succes allemaal met zwanger worden

Groetjes Lily

Terug
Bovenaan