Schommeld jullie temp ook zo?

Lily ik ben het niet met je eens dat tempen onzin is.
Zoals je ziet kan je bij mij in elk geval duidelijk zien dat ik een eisprong heb, dus onzin is het niet. Ik weet nu in elk geval dat ik een eisprong heb.

Ik wordt een beetje misselijk van al die mensen die zeggen: als je er teveel mee bezig bent dan wordt je niet zwanger. Het eerste jaar nadat ik gestopt ben met de pil, was ik er helemaal niet mee bezig. Ik hielt geen rekening met mijn vruchtbare dagen en telde niet uit wanneer mijn nod was.
De eerste helft van dit jaar heb ik wel in de gaten gehouden wanneer mijn vruchtbare dagen waren, maar verder was is er heel weinig mee bezig.
Sinds een paar maanden houd ik het meer in de gaten omdat ik weet dat het eerste dat ze in het ziekenhuis vragen is: heb je al drie maanden je temp bijgehouden?

Erg jammer dat je zo reageert en ja het doet wel pijn als iemand zoiets zegt, ook al meen je het misschien goed.

Ik ben het met je eens hoor Deedee.
Ik kan ook niet meer horen dat het niet lukt omdat je er "teveel" mee bezig bent.
Alsof het aan ons ligt!
Lily zal het heus niet zo kwaad bedoelen, maar het komt wel erg kwetsend over.
Ook wij zijn heel ongedwongen begonnen met onze zwangerschapswens, maar naarmate het langer duurt maak je je gewoon meer zorgen.

Trouwens bedankt voor jouw uitleg Deedee.
Ik probeer mijn lijstje er even bij te zetten.

Liefs,

Twinkel3

Nou twinkel het is dast die rode lijntjes erin staan want anders had ik er ook niets van begrepen.

De laatste dagen is het bij mij wat regelmatiger.
In elk geval constant boven de 37 !

Ik zal over een paar dagen nog een keer een kaartje neer zetten.
Doe jij dat ook?
Gewoon leuk om eens te kijken hoe zo'n kaartje er bij andere uitziet toch?

Hier is mijn kaartje weer DeeDee.

Zoals je ziet gaat het met mijn temperatuur helaas niet de goede kant uit.

Boven de 37 graden bij jou is echt supergoed! Ik duim voor je meid!

Liefs,

Twinkel3

Hallo Deedee,

Ik heb vanmiddag getest en ik ben ZWANGER!!!

Goed nieuws hè!

Ik duim nog flink voor jou door hoor meid!

Veel liefs,

een dolgelukkige Twinkel3

Hoi, heb het ook 1 maand geprobeert, ben er mee gestopt omdat het zo verschillend was. Kon er geen pijl op trekken. gelukkig heb ik nu eindeijk een regelmatige cyclus en kan ik het zo berekenen. Groetjes Herma

Terug
Bovenaan