Schommelstoel

<p>Hi,</p><p>Mijn baby van 9 weken huilt echt bijna de hele dag. Ik heb een schommelstoel voor mezelf besteld, zodat ik haar zo'n beetje kan sussen, kan voeden etc... hebben jullie dit ook en wat is jullie ervaring met zo'n stoel?</p>

Wij hebben een schommelstoel, maar ik zit er minder in dan gedacht. De laatste voeding doe ik liggend op bed, terwijl ik me had voorgenomen om dat in de stoel te doen. Onze dochter is nu 11 weken. Ik denk dat we de stoel meer gaan gebruiken als we straks echt 's avonds voor gaan lezen enzo. 
Enig idee waar dat huilen vandaan komt? De hele dag huilen klinkt vermoeiend en ook niet echt normaal 

Wij hebben er ook 1 inmiddels is onze dochter bijna 1 jaar maar niet vaak ingeschommeld gebruiken hem nu met het voorlezen 

Nee die gebruik je echt niet, sorry... het ziet er leuk uit, maar een schommelstoel kalmeert een baby niet... 1000 rondjes lopen met de baby op de arm, dat hoort er helaas gewoon bij de eerste maanden!
Wat een baby wel fijn vindt, zijn electrische schommelstoelen speciaal voor baby's. Daar worden ze vaak rustig in. Maar die zijn vrij duur en groot/lomp in je woonkamer. Er staan er wel heel veel op marktplaats. Misschien is dat een idee?

Zeker doen, echt ideaal als geen zin hebt om de hele tijd rond te sjouwen met je kleintje.
Ik voed wel vaak in een andere stoel maar het is heerlijk om hem in slaap te wiegen of rustig te krijgen. 

Hier ook schommelstoel en hier inderdaad uren ingezeten met kind, wiegen, zingen, voeden alles. Viel bijna altijd in slaap.
Maar hier geen huilbaby

Wij hebben ook een schommelstoel. Daar heb ik toen ik nog bv gaf heel vaak de voedingen in gedaan. Hij krijgt er nu (14 maanden) ook zijn flesje in, we lezen er in voor voor t naar bed gaan.. de schommelstoel wordt hier dus veel gebruikt. Dat is zoals bij zoveel attributen persoonlijk: zo’n elektrische wiegende stoel zou ik bv niet veel gebruikt hebben (heb de wipstoel al amper gebruikt). 
Het lijkt me erg zwaar, een huilbaby.. veel sterkte! 

Gebruiker, wat kom je onwijs sterk over. Wat goed dat je op zoek bent naar een oplossing om het voor jouw en je kleine babytje makkelijker te maken.
Gaat het verder prima met je? Is er een (medische) oorzaak waardoor je kleintje zo huilt? Of heeft het gewoon tijd nodig om te wennen aan zijn/haar plekje op deze wereld? 
Wij hebben op beide jongens een schommelstoel gehad op de slaapkamer, soms was het ideaal, soms was rondlopen een betere optie.. Je zult het moeten gaan ervaren.
Blijf zo sterk!! Dankzij jouw geduld en liefde komt jullie kleintje er vanzelf.. 

Terug
Bovenaan