Schommelstoel

Hi, 
Als ik jouw was zou ik de 4moms mamaroo in huis halen, een echte aanrader!
Maar ook wel prijzig.. je kan misschien een tweedehandse nemen als je er niet te veel voor uit wilt geven.
En er werd gezegd 1000rondjes lopen met een baby, is pure onzin !je kan de baby ook op zijn buik leggen bij je onderarm soort van eenvliegtuig stand noem ik het altijd zelf haha !
Maar ik kon zelf ook niet veel lopen omdat ik veel bloed had verloren bij de bevalling en daardoor werd ik snel duizelig. 
Veel succes ermee meis !

Ik heb altijd gevoed in de schommelstoel en als ze na de voeding nog onrustig of huilerig was wipte ik een tijdje heen en weer en dat werkte wel. Vaak viel ze dan uiteindelijk in slaap. Wordt je baby rustiger als je hem/haar in je armen wiegt? Dan denk ik wel dat een schommelstoel kan helpen. Baby op/over je schouder of tegen je borst en schommelen maar. Hopelijk helpt het om je baby rustiger te krijgen. 

Wij hebben er ook 1 en gebruik hem super veel. In het begin niet echt met voeden omdat ik dit vooral in bed deed maar nu (hij is 7 maanden) doe ik de avond voeding voornamelijk in de schommelstoel. Verder altijd veel gebruikt als hij aan het huilen was van krampjes of gewoon om even lekker samen te knuffelen of boekje voor te lezen. Ik ben erg blij met mijn schommelstoel!

Wij gebruiken hem ook veel. De nachtvoedingrn erin gegeven en ons dochtertje met regelmaat in kunnen kalmeren of zelfs in slaap kunnen wiegen. Ik zat er toen ik zwanger was ook regelmatig in, ook om de voorweeen weg te wiegen. Voor ons een ideaal item in het kamertje en het kijkt ook nog eens leuk. 
succes. 

Terug
Bovenaan