schoonheidsfoutjes

Even een onderwerp gegapt van een ander forum NAMELIJK SCHOONHEIDSFOUTJES

Nou weet ik natuurlijk wel dat we allemaal de mooiste en liefste baby van de hele wereld hebben maar toch.

Daar komen die van Tess en Nick

Nick heeft enorme kruinen in zijn haar en een plekje in zijn nek waar geen pigment zit.
Tess heeft een aardbeivlek op haar zij (ik had toch bijna aambeiplek geschreven haha)

Nou ik ben benieuwd.

Gr sandra

ik had dat topic ook gezien.
het is positief bedoeld en niet negatief.

iris heeft de zelfde tenen als mij een beetje hamer teen achtig.
verder kan ik niet echt iets ontdekken aan haar.
groetjes petra

We zagen op de echo al dat Kian mijn tenen had, en hoewel ik mijn eigen tenen niet zo mooi vind, zijn die van hem zoooooo schattig. Dus dat noem ik tot nu toe geen schoonheidsfoutje. Verder heeft ie ook een aardbeivlek op z'n bovenbeen.
Verder zou ik echt niet weten wat er niet perfect is. Hij is gewoon prachtig!
Liefs Nelleke

hoi hoi

mijn zoontje werd geboren met een moedervlek aan de zijkant. wordt ook elke keer gecontroleerd bij het cb of hij niet groeit en verder is hij gewoon perfect voor mij

groetjes jessica

mijn man/vriend heeft ietwat flaporen... Ik hoop van harte dat Tygo die niet krijgt. Tot nu toe staan ze nog aardig normaal. Zelf heb ik hamer-duimen (heel kort en dik). Ik kan nog net zien of hij die ook krijgt.
Tygo heeft op zijn voorhoofd (net waar zijn haargrens ophoudt) 2 kruinen naast elkaar. De ene gaat tegen de klok in, de ander met de klok mee. Hij krijgt vast later zo'n ontzettend moeilijk kuifje.
(op onderstaande foto is mamma's vreemde duimpje wel een beetje te zien)

Nu bij deze foto zie ik toch ietwat een uitstaand oortje hahahahahahaha. Nou ja, het is wel een schattig gezicht.

Nog een laatste "foutje". Tygo heeft nèt geen open ruggetje gehad. Net in het laatste stukje van zijn bilnaadje zit een vreemd s-vormig slingertje die in het begin na zijn geboorte nog rood en fragiel zag. Dus eigenlijk een verlenging van zijn bilnaadje, maar dan niet mooi recht, maar een slingertje. CB heeft er in het begin goed naar gekeken. Hij kan er ook geen last van krijgen omdat het na de geboorte wel mooi dicht zat (de huid).

Groetjes happyM.

Jee wat praten we over schoonheisfoutjes als je kindje net geen open ruggetje heeft gehad. Dat zet je wel aan het nadenken! Ik zag laatst bij Jensen ook die 2 'dwerg-kindjes' (ik bedoel dit niet stom maar weet de naam van deze ziekte niet) en dan ben ik toch maar wat blij met mijn gezonde meid!

Maar goed, de schoonheidsfoutjes van Tyche. Ze heeft volgens mij ook een beetje uitstaande oren maar dat zie ik alleen dus misschien valt het wel mee. En ze heeft geen oorlelletje. Dat is ook niet echt fot maar valt gewoon op!

Hee Tess, ik bedoelde met het schoonheidsfoutje het "nèt niet open ruggetje" niet hoor!!! Maar het billenslingertje wat hij eraan heeft overgehouden. Als hij ècht wel een open huidje daar had gehad, was ik er ook veel minder blij mee, zeker!!! Maar aangezien alles goed is, ben ik blij dat hij het slingertje heeft en geen handicap.
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan