schoonheidsfoutjes

Ik snapte het wel hoor happyM!!

Maar ik bedoel alleen dat die 'schoonheidsfoutjes' helemaal niks uitmaken en dat we blij mogen zijn met een gezond kind!

Maar ik neem ook aan dat iedereen dit met mij eens is!

( Ik ken een kindje en die heeft een bult op zn hoofdje overgehouden door de vacuum-pomp. Een familie-lid durfde op te merken dat ze het echt lelijk vond en dat ze er iets aan zou laten doen. Maar de papa en mama zijn zielsgelukkig met hun gezonde zoontje en ze hebben met hem ook een moeilijke start gehad door maagprobleempjes bij hem en waren dus net blij dat hij daarvan af is en dan komt zo'n sjaan lullig liggen doen. Daar kan ik niet tegen. Haar eigen zoon was een tand uit zn mond gevallen en daarvan zegt ze nu zelfs dat hij lelijk is... dom schaap... Zo bedoelde ik mijn uitleg eigenlijk, dat die schoonheidsfoutjes er niks toe doen)

Inderdaad, ik ben het helemaal met jou eens hoor. Ik ben ook dolblij met Tygo, ondanks zijn kans op flapoortjes, hamerduimjes   enzovoort. Hierdoor wordt hij naar mijn idee alleen maar schattiger!!!!
Ik zal mijn kind NOOIT lelijk, dom of raar noemen!!! Hij is de creatie van mij en mijn man en mooier had hij niet kunnen worden, want hij IS de allermooiste (vinden wij) hhihihihhihi
Groetjes happyM.

hoi hoi

Sophie heeft ooievaarsbeten....

Een grote in haar nek.
En op haar voorhoofd, op haar ooglid, tussen neus en lip en onder haar lip.....
Overal waar je ze kan hebben , heeft ze ze vlgs mij....
Deze laatsten, dus degenen op haar gezichtje hebben eigenlijk een andere hele mooie naam ..... Engelenkus....

In het begin schrok ik best wel een beetje, ze waren nml behoorlijk rood en vielen heel erg op... maar toen ik hoorde dat ze na verloop van tijd weg gaan trekken vond ik het al veel minder erg...

Ik vind het niet erg, maar zou het  vervelend voor haar  zelf hebben gevonden,....  .

aan de andere kant , het maakt haar wel uniek....en heel bijzonder...

zou even een foto plaatsen hoe ze er eerst uitzagen en hoe ze er nu uitzien......

ennne voor ons is ze en blijft ze de allermooiste meid.....

zo zag het eruit toen ze net geboren was,,,, behoorlijk rood en het viel best wel op.......

En nu ziet het er ongeveer zo uit,,,,,,,
Het is idd al heel veel weggetrokken....
je ziet het nog maar een klein beetje... soms zie ik het zelf niet eens meer en vragen mensen of ze soms uitslag heeft of eczeem of dat ze ergens tegen aangestoten heeft oid..... en dan maken ze mij er weer attent op..hihihihihihi

.

liefs tobi

Linde is natuurlijk een heel mooi meisje, lekker bol met dikke wangen en beentjes, helemaal leuk!!!
Ze heeft wel het meeste last van ons meiden-kwaaltje, een oog is wat groter dan het andere. Bij mezelf en bij Roos zie je dat alleen als we heel moe zijn, maar bij Linde is het veel duidelijker.Misschien veranderd het nog als ze ouder wordt, wie weet!!!
Verder heeft ze een hele breede borstkast, ziet er best raar uit, op het cb was dat ook al opgevallen. Maar ze is nu flink in de lengte aan het groeien dus ook dat wachten we af.

groetjes Danielle.

Hallo allemaal,

Ninthe heeft ook ooiervaarsbeetjes; op haar voorhooft heeft ze een V.                                                    en kleintjes op haar oortjes en haar neusvleugeltjes.

Liefs Vano en Ninthe

hoi

Daniëlle heeft ook een ooievaarsbeet op haar voorhoofd(tussen de wenkbrauwen zeg maar) en achter in haar nek, (geen echte plek maar meer uitgesteken over de breedte van de nek)
verder heeft ze een beetje uitstaande oren maar als haar haar ooit nog gaat groeien zal het niet eens zichtbaar zijn....
ach het maakt ze inderdaad schattig en een mooiere baby dan je eigen is er natuurlijk niet...(nu moeten enkel de haren nog groeien)
o ja in haar haar heeft ze ook een schoonheids 'foutje' het haat wat zeheeft is donkerblond maar 1 plekje is blond, eerst dacht ik dat er geen haar groeide maar het is gewoon heel erg blond hihi.. volgens sommige is het 1 van de 7 schoonheden hihi

groetjes Veronique

Yoëll heeft een hele licht ooievaarsbeet op zijn ooglid, iedereen dacht dat hij een ontstoken oog had.
Bij zijn geboorte dachten ze dat hij hypospadie had (de plasbuis zit dan niet recht naar beneden, maar beetje opzij). Dat bleek het uiteindelijk niet te zijn, hij heeft alleen meer huid, dit zou iets cosmetisch worden en niet medisch (gelukkig).
Als hij straks bv onder de douche gaat na de gym oid met andere jongens, zie je dus verschil. Maar zolang het onschuldig is laten we het zo. Maar als hij een keer thuis komt dat hij het vervelend vind of gepest wordt, gaan we er wat aan doen.

Pauline

Terug
Bovenaan