Schoonmaak ontwijkend gedrag!!!!

IK moet eigenlijk beginnen met de huiskamer schoon te maken, maar ik heb geen zin!!!!! Ik heb net Emma naar school gebracht en dan eerst nog maar een kopje thee, even de computer aan (begint echt een verslaving te worden, even op het forum kijken!!!).
Pfff, moet toch zo echt beginnen.

hahaha hier begint de dag ook altijd zo.
Oudste naar school kleine naar bed en dan even achter de comp.
Ik geef mezelf altijd een half uur en dan moet ik wat gaan doen .
Anders doe ik helemaal niets op sommige dagen.
En de andere dag doe ik juist heel veel zonder even te zitten.

Maar vandaag heb ik hetzelfde als jij GEEN ZIN!!!!!!!!

Ik vraag me soms af waarvoor ik het doe zodra Milton terug is van school is het weer een rotzooi dat wil je niet weten.
Maar ja ik doe het wel en zeker met Milton zijn astma en huisstofmijtallergie.
Hey reisa hoe is het met je nieuwe baan bevalt het nog?
groetjes lisette

hihihihi van jullie wordt ik ook vrolijk :p
heb gelijk zin om de hele boel hier grondig aan te pakken hahaha (niet dus :p)

ik heb gelijk toen ik wakker werd de was opgevouwen wat ik gisteren had gewassen.
straks de vaatwasser uitruimen, en de boel hier opruimen. hoef niet te stoffen want dat heb ik gisteren al gedaan.
daarna ga ik, als nathalia slaapt de baby kamer leeg maken, avond eten alvast klaar zetten en dan ben ik weer klaar voor vandaag :p
vanavond gaan erwin en een collega mn berging opruimen. (staan allemaal zware dingen in die ik niet mag tillen)
en dan kan ik morgen gaan beginnen met behang afstomen in de baby kamer :D:D:D

tussen al dat opruimen enzo, mag i kvan mezelf wel achter de comp zitten hoor hahaha.
idd, dit forum is verslavend :p
moet er echt wel een paar keer per dag op kijken hahaha,

nou meiden... succes met de sop!!!!
gewoon muziekje aan, hard mee zingen, beetje gek doen tussendoor met je kind en er gewoon een feestje van maken!!!!

liefs, do

Hoi

Grappig om te al die herkenbare verhalen te lezen, hahaha. Ik ben vanmorgen wel al actief geweest, ik heb eerst de kinderen naar kindergarten gebracht en toen ben ik verder gegaan met het schilderen van Tijn zijn nieuwe kamer. De balken zijn nu bijna klaar, alleen nokbalk nog, maar dat moet Bart doen want dat durf ik niet. Als dat klaar is, kan ik volgende week de muur doen en een auto op zijn muur schilderen. Volgende week zaterdag vloerbedekking in de kamer en dan kunnen we met een goed gevoel naar Berlijn!
Het moet ook echt af van mezelf, hopelijk heeft Bart dan nog wel even tijd om voor die tijd de nokbalk te schilderen.......

Nu even achter de computer en zodadelijk de was ophangen, nog wat lego in de wasmachine, en dan met een boek op de bank. Vanmiddag als de kinderen er zijn dan pak ik mijn stofdoek nog eens even uit de kast om even de boel af te stoffen.

Groetjes Danielle

Ik herken 't!Hier enorme achterstand!!!Koelkast moet nodig, stofzuigen, dweilen, de bedden.....En Noa's partijtje is a.s vrijdag....o...o ...al die moeders in m'n huis....Nu moet ik wel....Bah, vanmiddag maar beginnen....
Gr.Roos.

Ik herken het helaas ook maar al te goed! Heb ook een hele slechte nacht achter de rug, Zarah voelde zich niet lekker en heeft ons de halve nacht wakker gehouden.. Géén energie dus om aan het huishouden te beginnen.. Moet straks ook nog werken tot 8 uur, dus heb mezelf de morgen vrijaf gegeven...

Ik herken het helaas ook maar al te goed! Heb ook een hele slechte nacht achter de rug, Zarah voelde zich niet lekker en heeft ons de halve nacht wakker gehouden.. Géén energie dus om aan het huishouden te beginnen.. Moet straks ook nog werken tot 8 uur, dus heb mezelf de morgen vrijaf gegeven...

Terug
Bovenaan