Schoonmaak ontwijkend gedrag!!!!

Ha, die dagen heb ik ook wel eens, ben vandaag eigenlijk vrij, heb gister alles gepoetst en op woensdag middag wil ik zowiezo niks doen omdat dan de kinderen vrij, zo nog ff de was in de droger gooien, maar dat was het!

Gr MJ

Ik heb mezelf maar vrij gegeven vandaag! En ben gaan winkelen, dat moest ook nodig gebeuren, hahaha. Woensdagmiddag hou ik eigenlijk ook altijd vrij, want dan is Emma lekker thuis. En sinds die naar school gaat is er nog maar weinig tijd om te knutselen of koekjes bakken ofzo.
Nu zit ze hier een schilderijtje te maken voor mijn zus, die nu in Afghanistan aan het werk is. Emma is helemaal dol op van die Canvas Art schilderijtjes met een kleurplaat erop.

Hoi
Groot gelijk, ik had ook wel echt vrij, de middelste wilde wel even naar bed, heb me dus opgeofferd en ben meegegaan,,haha net wakker, gaan zo een spelletje doen ipv verven heeft hij meer zin zei hij!
Wij schilderen ook veel, ook op voorwerpen als bekers en zo, ook leuk als geschenk!
Dus je zus zit in afghanistan, mijn broer is daar 2jaar terug geweest, niet gemakelijk he?!
Nou fijne dag nog!

Gr MJ

Heb vandaag en gisteren ook niets gedaan, heb late dienst gehad en smiddags geslapen omdat ik zo moe was.
Vanavond en morgen maar eens flink aan de slag.

Liefs Marina

ik ben goed bezig geweest vandaag, al zeg ik t zelf haha.
nu is erwin de berging aan t opruimen (hoor hem de hele tijd zeggen: jeetje mina, wat hebben wij veel troep!!!) hahahaha

morgen behang afstomen in de baby kamer, als nathalia slaapt :D
verder alleen de wc schoonmaken (zoals elke dag)
en stofzuigen (ook elke dag)
en een wasje draaien.
de rest is al lekker schoon.

dus morgen heb ik een relax dagje :D

liefs, do

Terug
Bovenaan