Hallo,
ik ben even aan het kijken op deze site www.budgetterenmetkinderen.com..
Erg leuke site. Maar ik het daar iets heel leuks gezien.
Iemand heeft een schoonmaakrooster opgezet.
Hebben jullie dit ook?
Ik kom zelf niet meer zo veel toe aan het huishouden, omdat ik me zooo moe voel de laatste tijd. Ik doe het natuurlijk wel allemaal, maar met moeite.
Wat ik nu doe is dit, een avond van te voren schrijf ik op wat ik de volgende dag allemaal gedaan wil hebbe.
Niet alleen qua huishoudelijk werk, maar ook dingen die buiten huis moeten gebeuren, of als er naar iemand gebeld moet worden.
En elke keer als ik iets weer heb gedaan ga ik het doorstrepen.
Dit helpt wel voor mij. Als ik iets plan dan gaat het goed.
Anders stel ik het soms uit, en als ik het dan te lang heb uigesteld vind ik het moeilijk om er aan te beginnen, en dan word ik boos op mezelf...
Kennen jullie dit? Of hoe doen jullie het?
ik ben even aan het kijken op deze site www.budgetterenmetkinderen.com..
Erg leuke site. Maar ik het daar iets heel leuks gezien.
Iemand heeft een schoonmaakrooster opgezet.
Hebben jullie dit ook?
Ik kom zelf niet meer zo veel toe aan het huishouden, omdat ik me zooo moe voel de laatste tijd. Ik doe het natuurlijk wel allemaal, maar met moeite.
Wat ik nu doe is dit, een avond van te voren schrijf ik op wat ik de volgende dag allemaal gedaan wil hebbe.
Niet alleen qua huishoudelijk werk, maar ook dingen die buiten huis moeten gebeuren, of als er naar iemand gebeld moet worden.
En elke keer als ik iets weer heb gedaan ga ik het doorstrepen.
Dit helpt wel voor mij. Als ik iets plan dan gaat het goed.
Anders stel ik het soms uit, en als ik het dan te lang heb uigesteld vind ik het moeilijk om er aan te beginnen, en dan word ik boos op mezelf...
Kennen jullie dit? Of hoe doen jullie het?