hoi hoi
wij hebbn al heel lang een rooster maar dat is puur opdat ik nog steeds twee dagen per week in het ziekenhuis lig
dus hebben we een rooster gemaakt
we hebben en eigen zaak maar als ik in het ziekenhuis ben moet er toch iemdand voor me kindjes zijndus de dagen dat ik thuis ben werk me mannetje effe wat meer om de twee dagen in te halen
heb een rooster voor me huishouden
op maandag en donderdag doe ik het helehuis
op dindag en vrijdag zijn ziekenhuis dagen en op woensdag doe ik de administratie
en op zondag doet me mannetje de ramen lapen ( vind hij blijkbaar leuk mij hoor je niet klagen)
en gaat hij me plavuizen schrobben ook dan hoor je me niet klagen
ik leg de avond ervoor een briefje klaar of alle papieren
en sta dan echt al om 7 uur te poetsen en als ik wat klaar heb streep ik het af
ook hebben we een opa en oma weekend
elke tweede weekend van de maand gaan kaya en jayla een weekent bij oma slapen zodat karel en ik effe op adem kunnen komen ( best drukken weken ) en kaya en jayla worden effe een weeknt lang verwent door oma
dit roosteris wel maar tijdelijk
want als ik straks klaar ben in het ziekenhuis dan word het weer allemaal anders nartuurlijk
groetjes mariella
wij hebbn al heel lang een rooster maar dat is puur opdat ik nog steeds twee dagen per week in het ziekenhuis lig
dus hebben we een rooster gemaakt
we hebben en eigen zaak maar als ik in het ziekenhuis ben moet er toch iemdand voor me kindjes zijndus de dagen dat ik thuis ben werk me mannetje effe wat meer om de twee dagen in te halen
heb een rooster voor me huishouden
op maandag en donderdag doe ik het helehuis
op dindag en vrijdag zijn ziekenhuis dagen en op woensdag doe ik de administratie
en op zondag doet me mannetje de ramen lapen ( vind hij blijkbaar leuk mij hoor je niet klagen)
en gaat hij me plavuizen schrobben ook dan hoor je me niet klagen
ik leg de avond ervoor een briefje klaar of alle papieren
en sta dan echt al om 7 uur te poetsen en als ik wat klaar heb streep ik het af
ook hebben we een opa en oma weekend
elke tweede weekend van de maand gaan kaya en jayla een weekent bij oma slapen zodat karel en ik effe op adem kunnen komen ( best drukken weken ) en kaya en jayla worden effe een weeknt lang verwent door oma
dit roosteris wel maar tijdelijk
want als ik straks klaar ben in het ziekenhuis dan word het weer allemaal anders nartuurlijk
groetjes mariella