schoonmaakwoede ???????

A

Anoniem

Guest

hoi dames...........

pfff ik lijk wel gek haha  is het vandaag eindelijk heerlijk weer   en warm! ben ik hele dag al druk.. vanochtend vistite gehad.. daarna nog muur geschilderd vd babykamer heb nu 1 muur heel apart paars (zelf gemengd met lila, donkerpaars en metallic blauw)   en 1 muur creme kleur.. lijkt een beetje licht zalmachtig.. ma t neigt ook na lichtbruin :p en de andere muur is heel lichtblauw want daar staat een grote kast voor en die was al in die kleur dus geen zin om die ook te verven, daar zie je alleen t stukje boven de deur van haha.... en plinten en kozijnen heb ik ook niet geverfd die waren ook al lila.. en rolgordijnen ook dus die hoeven we ook niet te vervangen.

verder heb ik hele badkamer leeggehaald en flink geschrobd met borstel haha ruikt weer   heerlijk tussendoor nog wasjes gedaan en buiten gehangen haha.. nu ga ik zo nog meubeltjes in elkaar zetten samen met een vriendin...

heb manlief verbannen haha wil zlef eens technisch worden haha  en dan kan ik vd week alle kasten enz.. onze slaapkamer eens uitmesten en wegdoen wat wegkan en flink schoonmaken haha... en dan kan ik t zo weer bijhouden strax.... haha of een vriendin als ik niet meer kan haha

zo dit was weer een heel verhaal maar moest even rustig zitten

liefs miranda
33wk, 6 dag

Zo, jij bent lekker bezig geweest. De kleurtjes op de kamer klinken leuk.
Lekker dat alles weer helemaal spik en span is.

Hier heeft het geen zin (vind ik ook niet erg) Volgende week gaan we verhuizen en ons andere huis is echt helemal superschoon. Heeft de moeder van de landlady (huisbazin) voor me gedaan, want die vond me zo zielig met m'n dikke toeter.
Dus dan hier alles leeghalen, ook grote opruiming houden (kleding die ik of manlief nooit dragen gaan naar het Leger des Heils) en dan hier alles schoonmaken.
Een maat van m'n man die op het moment "between jobs" zit komt me helpen met schoonmaken (geen familie hier in Nieuw Zeeland) Dus das wel fijn. Manlief kan echt niet i.v.m. de winkel, dus wel lief dat hij hulp heeft ingeschakeld.

Groetjes Miriam (35 wkn)

wow lekker bezig meid! Ja wel herkenbaar hoor, hier hetzelfde eigenlijk qua gevoel dan want helaas kan ik niet zo heel veel meer (echt super frustrerend!)   gelukkig ben ik al heel technisch lang leve zoveel in je eentje wonen dan moet je wel dus kan nu gelukkig een keer toegeven en het mijn vriend laten doen (DAT is voor mij echt moeilijk want ben veel te zelfstandig maar denk daarom ook wel een keer goed!)

hihi heb vandaag echt een luierdag gevloerd van gister hahaha ne eheb wel kriebels om verder te gaan met t kamertje en onze slaapkamer opruimen en schoonmaken maar ga zo lekker een douche nemen en dan   tegen uur of 3 na schoonpaps gaan we lekker bbq :p

liefs mij

Ik heb dit keer totaal geen last van schoonmaakwoede, echt helemaal niet. Ik heb de grootste moeite met de gewone dingen doen, laat staan extra klusjes. Het zal wel komen vanwege Max, al mijn energie gaat naar hem en dan is er weinig meer over daarna. Maarja, je kan veel van mijn moeder zeggen, maar ze komt wel altijd poetsen hier, anders was het hier echt niet zo schoon als het nu is.

hoi mommy..... en de rest haha:p

ik kan eventueel nog een vriendin vragen voor schoonmaakwerk mijn kereltje wil t ook wel doen maar om ruzie te voorkomen doe ik t liever zelf of door een ander tegen je vriend zeg je toch makkelijker ik wil t zus en zo hebben haha of schiet eens op haha je vergeet dit of dat!!!! snap dat t voor jou dus enorm fijn moet zijn dat ondanks je soms heibel met je moeder hebt dat ze je huisje lekker schoont houd....ik ben normaal ook wel een poetser maar wij hebben huisdieren en ze zijn al een jaar besug met verbouwen van een wijk naast onze deur dat t altijd enorm stoffig is haha  soms denk ik hoe doen anderen dat toch 1x in week alles een goede beurt en verder een beetje bijhouden lijkt mij dus weer heerlijk! :p ach ja en wij hebben ook wel altijd aanloop en manlief is altijd aan het knutselen en rommelen aan   op moment werkt ie aan onze boot die staat ook naast de deur dus tja ach ja..... muziekje aan en iedere dag even een uur besig dan ben ik TEVREDEN en kan me t niet schelen wat anderen zeggen als er wel een x wat ligt haha.....

heb namelijk veel vrienden die nog thuiswonen en die dan zeggen als ik op mezelf zou wonen dan grrrrrrrrrrrrrrrr dan heb ik t wel weer gehad als je begrijpt wat ik bedoel:p zolang een ander zonder gruwen op de wc gaat zitten of zn handen wast in de keuken is het allemaal nog goed haha

liefs miranda
34wk

Sinds ik zwanger ben doe ik het ook alleen maar voor "het zicht", ik heb er echt geen energie meer voor. Maar goed, nu gaan we verhuizen, dus doe ik alleen het hoognodige, het grote werk doe ik als het huis leeg is.
Wij hebben ook nog een hond rondlopen die 365 dagen per jaar verhaard, dus helaas moet ik wel elke dag stofzuigen, soms 2 X per dag
Gelukkig hebben we een kabouterhuisje, dus het is zo gepiept.

Miriam.

lekker he die honden? die van mij zijn volgens mij standaard aan het verharen! Die golden retriever laat van die lekkere grote vlokken achter, maar ook klein huis hier (zou ook niet echt veel anders willen) dus is super handig schoonmaken.

Ik merk wel dat ik me meer irriteer aan dingen maar bv zo'n dag als gisteren kan ik alleen maar loom hangen en doe ik alsnog niets. Ach we zien wel ons mam helpt me mee dat is meteen keigezellig met muziekje aan enzo!

Terug
Bovenaan