Schoonmoeder, om gek van te worden!

Dan vlucht hij gewoon weg van de thuissituatie met de kleine. Ik weet natuurlijk niet hoe het gesprek verging tussen jullie maar maak hem goed duidelijk dat je weet waar hij mee bezig is en dat is: wegvluchten van zijn verantwoordelijkheid!
Was hij bij de bevalling, heeft hij gezien wat je allemaal al hebt gedaan om voor dit kleintje te zorgen? Om hem op de wereld te brengen? Hij moet dankbaar zijn voor jou! 
Als hij feller is geworden tegen zijn moeder is dat niet te merken. Doet hij überhaupt dingen voor jou of voor de kleine? Dan bedoel ik niet leuk spelen ofz maar verschonen, koken, afwassen etc.? 
Vraag je zulke dingen ook van hem? Sommige doen et uit zichzelf maar misschien dat jouw vriend commando's nodig heeft. 

Hij is pas zo een moederskindje geworden nadat de kleine geboren was
Huishouden heeft hij nooit echt gedaan ivm met dat hij wisselende diensten werkt (morgen,middag,nacht) En ik poets ook liever zelf, beetje een netheid freak
hij is zeker bij de bevalling geweest, ook de dagen erna in het ziekenhuis is hij ook hele dagen daar geweest
de ellende is pas begonnen bij het thuiskomen, toen is ze hem echt beginnen inpalmen
hij is ook een ander persoon geworden, net of ze hem heeft gebrainwashed
eersg gingen we nooit op stap, af en toe wat drinken met vrienden.
maar ineens wilt hij vaak op stap gaan en leuke dingen doen met vrienden
als ik dr iets van zeg dan is zijn antwoord 
mijn mama zegt dat ik ook tijd voor mijn eigen moet hebben en zeker niet thuis moet blijven omdat ik nu een kind heb, ik moet op stap gaan voor ontspanning
helemaal gebrainwashed door dat mens!!
heb al vaker tegen hem gezegd: als wij ooit uit elkaar gaan dan heeft u moeder er mee schuld aan
maar dit beschouwd hij als onzin en wuifd het weg

Dan is het echt wegvluchten wat hij doet. Gaat eigenlijk niet zo zeer om je schoonmoeder, ja zijn moeder is sws een factor in het gedrag want zij praat het goed en moedigt hem aan maar het is toch dat hijzelf de deur uitgaat toch?
Ken de relatie niet tussen jullie maar ik zou dit niet tolereren. Als het nu al zo is gaat hij zo door en denken dat het oke is... 
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Dit gedrag klinkt echt als een jong 20 jarige die nog zijn 'vleugels uit wil slaan' ondanks dat tie voor een kind ging... 
Ken wel meerdere die zo zijn en letterlijk hun kind dumpen bij de grootouders om uit te gaan enz :S. 
Als ik jou was zou ik hem waarschuwen voor wat er kan gebeuren als hij zo doorgaat. Hij (net zoals zijn ouders) heeft geen rechten naar het kind, alleen plichten (tenzij jullie getrouwd zijn of geregistreerde partnerschap). Als jij hem verlaat, kan hij geen tijd eisen met et kind. 

Terug
Bovenaan