Schoonmoeder

Ik wil even klagen over mijn schoonmoeder.
Wat is dat een vreselijk mens,altijd al geweest,maar nu komt het weer eens naar buiten.

Woensdag hadden we een afspraak bij de vk,in de middag heb ik haar laten weten dat alles in orde is,krijg ik als reactie terug ben blij dat we er ook nog eens iets over horen!!
Nou ik had eerst willen terug sturen,jullie vragen er ook nooit naar!
Ze vraagt nooit hoe het met me gaat of hoe ik me voel,ze vraagt alleen maar naar Sanne,dan hoef ik toch ook niks te zeggen.

Ze vraagt zelf gigantisch veel aandacht aan
iedereen,want ze is altijd heel zielig,als iemand anders iets heeft heeft zij het de volgende week.
Kan niks,maar straks met carnaval kan ze 5 dgn aan 1 stuk doorfietsen,zonder probleem!!
Gelukkig weet iedereen in het dorp hoe ze is!

Mijn ouders als ze bellen is altijd het eerste wat ze vragen en kind hoe voel je je,dat doet me dan zo goed.

Ik moest dit even kwijt.
Liefs rian

Hey meid,

Helaas krijg je ze erbij zeg ik altijd haha. Gelukkig heb ik hele lieve schoonouders maar ik snap wel wat je bedoeld. Gewoon niet teveel aandacht geven. Geef ze gewoon de informatie die ze verdienen en verder niet kun je ook geen gezeik krijgen. Gewoon aan jezelf denken en lekker genieten van je zwangerschap. Er zijn altijd wel ergere dingen dan schoonouders haha.
Heel veel succes meid.

Liefs yvet

hebben wij dezelfde schoonmoeder?? ik herken m'n eigen schoonmoeder uit duizenden in je verhaal!!!! ik ga er als volgt mee om, ik zeg en doe niks uit mezelf, als ze wat vraagt geef ik antwoord, en ik zeg ja en amen. mijn schoonmoeder heeft 2 tia's gehad en ze spoort gewoon niet dus vandaar dat ik ja en amen zeg, bij mij helpt het iig. ik vertel haar ook niks over m'n zwangerschap, alleen als ze er naar vraagt. succes ermee!!!! groetjes babbes86 (mei-mama)

Ohhhh ik herken het precies! Ik heb dus ook zo'n schoonmoeder. Bij mijn eerste zwangerschap heeft ze ook helemaal nergens na gevraagd. Uiteindelijk bij 9 weken een miskraam gehad en toen kon mevrouw pas komen, als er maar sensatie is! Die dag zag ze de 3 echo's die wij in de weken daarvoor hadden gehad. Helemaal niet geintreseerd in mij, nooit geweest ook! Nu heb ik me er bij neer kunnen leggen en vertel ik het hun ook pas zo laat mogelijk ( na de 3 maanden ) mijn vader weet het al. En bij iedere echo of wat dan ook ik laat niets van me horen, ze moeten er zelf maar na vragen het is tenslotte hun kleinkind dus als ze wat willen weten moeten ze maar na mij komen!

Ik weet dat het niet leuk is. Maar probeer je er bij neer te leggen uiteindelijk heb je niets met hun te maken. Zo zie ik het nu.

Succes!

Hoi jullie hebben helemaal gelijk ik zeg ook niks tegen hun,ze weten nu ook nog niet dat ik eind febr de termijn echo heb en zolang ze niet geïntegreerd zijn vertel ik ook niks.
Ze is ook helemaal sensatie gericht en probeerde dan ook nog de zielige persoon uit Gé hangen,want bij mij is het al 2x fout gegaan en ja zij wordt dan geen OMA zo ziet zij het.

Het frustreerde me gewoon dat ik even van me af moest schrijven,maar ben blij dat ik niet alleen zo'n schoonmoeder heb die zo is,dacht al bijna dat het aan mij lag.

Gr

Van mij mag je klagen hoor, om steeds bij je partner te klagen is ook niet leuk voor je partner.
Mijn schoonmoeder is niet alleen zo mijn schoonvader precies het zelfde. Hij heeft hier net ff 10 min gezeten en het ging alleen maar over hun. Ik luister er niet eens meer na, en doe lekker me eigen ding. Ga net zo geintreseerd doen als hun bij mij doen ;-)

Ben wel van het juni-forum, maar herken het helemaal. ahahaha. Nou heb ik een stiefschoonmoeder en volgens mij (ieder voelt zijn eigen leed he) is dat het ergste wat er is. Ze heeft zelf nooit geen kinderen gehad en wij kunnen alleen op afspraak komen en er mogen er niet teveel tegelijk zijn, want dat kan ze niet aan. Alleen haar eigen wereldje telt. Nooit geen telefoontje hoe is het met je, kan ik je misschien een keertje helpen of wat dan ook. En helaas noemt ze zichzelf wel oma. De oudste moet er niks van hebben en als hij het woord oma hoort zoekt hij gelijk naar mijn moeder. hahahahaah. Of hij wijst naar de foto van mijn overleden schoonmoeder. En hij is nog geen 11 maanden. Eigenlijk wil ik ook niet dat hij haar oma gaat noemen......

Meid je eigen ouders zijn toch anders betrokken en schoonmoeders krijg je er helaas bij.

haha grappig dat zoveel meiden hier last van hebben :D mijn schoonmoeder past ongeveer 1 keer in de week op mijn oudste, en bij haar leert en doet ie van alles, en bij ons niet volgens haar. ze gaat zo geweldig met hem om en wij niet, nou als ik m'n zoon ophaal bij d'r, weet ie niet hoe snel hij zijn schoenen aan moet trekken en als ze dan zegt, krijgt oma nog een kus, schreeuwt ie NEE!! tegen d'r, ik lachen natuurlijk! ik trek me helemaal niks meer van d'r aan, het gaat bij mij het ene oor in, en het andere uit. ik weet wel beter, denk ik altijd. ;)

Terug
Bovenaan