Schoonmoeder

@Babbes86,

Ja ik herken het bij ons is het ook zo en ze eet altijd zo goed en slaapt altijd door.onze dochter zegt altijd ik hoef toch niet naar die oma hè!
Ze kookt vrijwel nooit altijd boterhammen of soep.
Ze doet ook niks met haar,als ze vraagt om naar de eendjes te lopen zegt mijn schoonmoeder vraag maar aan omi en die is 82 en mijn schoonmoeder is pas 50.

Ik kan wel door blijven gaan,ben als ik dit allemaal lees weet ik dat het niet aan mij ligt en dat er meerdere zo zijn

Dit heb ik nu met mijn moeder..... altijd alleen maar bezig met zich zelf... nooit vragen hoe gaat het met jou??
Ik ben juist heel blij met mijn schoonouders!

denk altijd maar zo...t ene oor in..t andere uit....
en af en toe ff lekker klagen kan geen kwaad...de hormonen gieren door onze lijven...dus klaag maar raak meid;-)

zelf heb ik er geen last van ( schoonmoeder) ..ze komen haast nooit..

Hmmm...ik ken zulke schoonloeders...godzijdank is die van mij in het "ex"rijtje gekomen.
Ze heeft gewoon aan tafel gezegt "ik vind jou niet goed genoeg voor mijn zoon." Nou, dan ben je ffies uitgelult hoor.
Was altijd jaloers om mr vriendingetje, die heb geweldige schoonouders, al wonen ze an de andere kant van t land...

Maar, sinds 2007 heb k nix meer om jaloers op te zijn. k ben met de bips in de boter gevallen.
Heb een stel geweldige schoonouders, had me echt geen betere kunnen wensen...en dat geldt ook voor me schoonzus en zwager...

Wat mijn ouders betreft...tjahhhh...mama leest hier mee, dus kan er weinig slechts over zeggen he...hahaha nee gekkigheid, k heb nix te klagen...
Mama s ook me vriendinnetje...en trotse oma in spé...en papa, ach, die bedoeld t allemaal goed...
Ze zijn helemaal in de ban van dikkie dik-kinderkamer, heel internet wordt afgestruind...vanmiddag weeeeeer Dikkiekdootjes gekregen...(hele stoere DDmuziektrekdinges en DDposter)

IK KLAAG NIET MEE OVER (SCHOON)OUDERS...(zolang we t niet over werk/collegas gaan hebben, want dan heb ik slechte woorden tekort...hihi)

Hor Rian-Sanne,

Nou ik mag niet klagen over mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is helemaal in de wolken en vraagt ook regelmatig hoe het met me is en als dat via de telefoon gaat zitten we gewoon dik een kwartier aan de lijn. Succes en probeer het je niet te veel aan te trekken en lekker te genieten van je zwangerschap.

Groetjes,

Joyce

Terug
Bovenaan