Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toen ik het lange verhaal zag dacht ik direct, dit moet Jessica zijn hihi (ben zelf ook altijd lang van stof ) Maar wat een irritatie! Kan me voorstellen dat je er helemaal genoeg van hebt! Ik irriteer me ook wel eens aan mijn schoonouders, schoonmoeder: bij het in bad gaan: laat je haar neit vallen grr !@#$%
Schoonvader: Nadat ik 10x heb gezegt dat je haar de speen moet doen als ze huilt omdat ze zuigbehoefte heeft en ze dan gewoon weer stil is, eigenwijs de speen uitlaat want anders verwen je haar :s en als ik dan uitleg dat dat niet kan tot ze 1 jaar zijn hij begripvol LIJKT en de volgende x weer de speen uit laat. Schoonmoeder: die altijd wil dat mijn dochter bij haar de eerste dingetjes doet en als ze DENKT dat dat dan ook zo is dit dan aan iedereen verteld! bv: Ze had haar duim in haar mond in bed, doet ze dat bij jou ook vraagt ze aan mij vriend, hij zegt nee terwijl ik haar al ZOVAAK met een duim in de mond heb gezien. Allemaal goed bedoeld maar kan er zoooo slecht tegen helaas :s wil gewoon zelf de controle over mijn kind hebben denk