schoonouders: even klagen allemaal!

Nee hoor, ik heb daarin geweldige ouders en schoonouders. En als ze het niet met me eens zijn, lekker belangrijk! Ik ben z'n moeder. Kan me dus écht niet veel schelen of ze vinden dat het anders moet ofzo. Adviezen zijn welkom, maar ik beslis.
Maar ik ben zelf ook heel makkelijk hoor. Bij de opa's en oma's  mag inderdaad best wat verwend worden.
Liefs Nelleke

Sorry... ik kan helaas niet klagen over mijn schoonouders... je kan niet alles hebben!

Mijn moeder kan het echter soms wel heel goed weten, maar dan krijgt ze een opmerking terug dat IK Tess haar moeder ben. Gelukkig komt dit niet zo vaak voor.

Succes, ik zou echt boos geworden zijn, en laat je niet gek maken, je bent vast een super moeder, daar heb ik 100% vertrouwen in en dat zouden zij ook moeten hebben!

Dikke knuffel Nanda

mijn schoonouders zijn ook erg leuk,maar soms..
een beetje te leuk en te verwennen.
waar ik me dan aan erger is dat ze mila geen moment met rust laten.
ze wordt de hele middag op de arm heen en weer geschouwd..krijgt soms geen moment met rust.
en soms begrijpt mijn schoonmoeder gewoon dingen niet,ze hebben ruim 23 jaar geleden voor het laatst een kind gehad duh!
de tijden zijn veranderd.
maar goed ze bedoeld het op en neer schouwen met Mila en het getut goed.
maar erger me soms wel aan haar
groetjes piewie

Even voor de duidelijkheid. Mijn schoonouders zijn ook wel lief. Vooral schoonmoeder. Schoonvader is gewoon hartstikke eigenwijs. Het is een heel stille maar als ie dan iets zegt, is het vaak meteen negatief. En inderdaad. Hun hebben 36 jaar geleden voor het laatst een kind opgevoed.....
En hij niet eens want hij was altijd werken!!!

Ach het trekt wel bij. Vind het een beetje lullig ook voor schoonmoeder nu want zei kan er niks aan doen. Zal vanmiddag eens langs gaan.

Terug
Bovenaan