Schoonouders..

Neeeeee! Niet naar vaderdag gaan! Vier lekker vaderdag met je man, lekker relaxt thuis ofzo. Concentreer je op jezelf en de baby. Willen ze geen contact? Jammer maar ook lekker rustig ipv gekibbel en domme opmerkingen waar je niks aan hebt. 
Succes met de laatste loodjes en geniet! Voor je het weet is het voorbij 

Ik zou niet gaan en als mijn man wel zou gaan dan zou ik hem vertellen dat hij er goed over na moet denken of hij dat ook echt wil. Soms is niet gaan en bijvoorbeeld een appje of kaartje veel krachtiger dan maar verplicht daar aanwezig te zijn maar schijnheilig te doen terwijl iedereen eiegenlijk boos op elkaar is. 

Ik zou ook echt niet gaan. Je kunt je energie beter steken in mensen van wie je energie krijgt ipv de mensen die je energie kosten. Dat is zo zonde! En als het ze niet bevalt dat jullie niet zijn geweest, dan is dat hun probleem. Volgens mij heb je voorbeelden en situaties genoeg om ze voor de voeten te gooien als ze het durven om commentaar te hebben. Erg sneu voor je man, maar ik zou er ook klaar mee zijn :) Geniet van de laatste loodjes!!

Schat, welkom bij de club zou ik zeggen. 
Bij mij zijn het mijn ouders en niet mijn schoonouders die in een hele andere wereld leven. Mijn moeder wilde zich al bemoeien met de naamkeuze....... zowel bij de voor- als achternaam, grrrr. 
Je kan er helaas helemaal niets mee met dergelijke mensen. Als jij een spijker hebt, hebben zij een gat. Mijn moeder is een ras narcist dus het zal ook nooit aan haar liggen. En als je probeerd uit te leggen dat ze toch wel eens naar hun eigen gedrag mogen kijken..... dan is het altijd nog steeds jouw schuld. Ik kan er een boek over schrijven. 
Ik heb zelf besloten om het zo veel als mijn hormonen het toelaten ;) het naast me neer te leggen. En me te richten op de fijne mensen die wel attent en belangstellend zijn. Dat scheelt een hele hoop energie en teleurstelling. 
Iets wat er bij iemand niet inzit..... ga je ook niet veranderen. Door jouw argumenten, gedrag of voorbeelden kun je deze mensen helaas niet veranderen. Je kan alleen veranderen hoe je er zelf mee omgaat. Dus bespaar je de teleurstelling en ergenissen en trek vooral je eigen plan samen met je man en geniet vooral van deze mooie tijd. Want dat is immers waar het om gaat ;)

Terug
Bovenaan