A
Anoniem
Guest
Ik heb gelukkig hele lieve schoonouders. Alleen soms ietwat vermoeiend. Ze hebben gelukkig al 7 kleinkinderen, maar de jongste daarvan is al 8 jaar. Dus nu zijn ze helemaal door het dolle dat er nog eentje bijkomt (hebben ze ook echt op zitten wachten). En ze willen het liefst elke week langskomen, en hebben dan ook iedere keer een klein cadeautje bij zich.
Zoals gezegd. Hartstikke lief dus. Maar ik heb wel erg het gevoel dat ik ze (en met name mijn schoonmoeder) af en toe moet afremmen hierin.
Wat jouw verhaal betreft... Belachelijk. Zoiets doe je toch niet. Bovendien erg ouderwets. Meisjes kunnen tegenwoordig ook gewoon stamhouder zijn hoor. Er is 1 voordeel. Blauwe rompertjes kunnen ook prima door een meisje worden gedragen ;-)
Zoals gezegd. Hartstikke lief dus. Maar ik heb wel erg het gevoel dat ik ze (en met name mijn schoonmoeder) af en toe moet afremmen hierin.
Wat jouw verhaal betreft... Belachelijk. Zoiets doe je toch niet. Bovendien erg ouderwets. Meisjes kunnen tegenwoordig ook gewoon stamhouder zijn hoor. Er is 1 voordeel. Blauwe rompertjes kunnen ook prima door een meisje worden gedragen ;-)