Schoonouders

Hihi, Lique, ik ken die cultuur van hoofddeksel verplicht en legging verboden............... ben er mee groot gebracht (maar vanaf mijn 17e uitgestapt).
Mijn zusje heet Eva :)

Succes met alles, lastig hoor!

Ja, ik was dit niet gewend mijn ouders zijn gewoon van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Maar krijg ik ineens schoonouders met de gekste regels. (die ze zelf ook nog al eens verzinnen)
Arjan is er ook al heel lang vanaf gestapt.

Lastig is het nu niet meer we zijn er als gezin gewoon klaar mee, zelfs melanie!

Dan gaat je zus toch niet met mijn zwager trouwen hihi

Groetjesss

Ja, ik was dit niet gewend mijn ouders zijn gewoon van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Maar krijg ik ineens schoonouders met de gekste regels. (die ze zelf ook nog al eens verzinnen)
Arjan is er ook al heel lang vanaf gestapt.

Lastig is het nu niet meer we zijn er als gezin gewoon klaar mee, zelfs melanie!

Dan gaat je zus toch niet met mijn zwager trouwen hihi

Groetjesss

Wat ontzettend vervelend allemaal. Ik heb ook geen beste band met m'n schoonouders en onze trouwdag leverde van te voren spanning op omdat wij niet in de kerk ging trouwen...dus tja overal is wel wat...helaas!!!

We gaan er zo af en toe heen voor ons zoontje en binnenkort een dagje dierentuin met hun. Ik kan me daar nu al op verheugen...

Ik vind het dan ook super knap dat je de knoop hebt kunnen doorhakken, petje af meis!

Liefs Lientje

Wat ontzettend vervelend allemaal. Ik heb ook geen beste band met m'n schoonouders en onze trouwdag leverde van te voren spanning op omdat wij niet in de kerk ging trouwen...dus tja overal is wel wat...helaas!!!

We gaan er zo af en toe heen voor ons zoontje en binnenkort een dagje dierentuin met hun. Ik kan me daar nu al op verheugen...

Ik vind het dan ook super knap dat je de knoop hebt kunnen doorhakken, petje af meis!

Liefs Lientje

Vind het heel jammer dat je schoonouders zo doen.
En tja over die regels... in mijn ogen zijn het maar regels.
Over sommige regeltjes bij wat "zwaardere" kerken kan ik me ook weleens geiriteerd voelen, maar toch hoop ik dat deze mensen ooit eens door de regels heen gaan kijken en de kern, Jezus Christus, gaan zien en dat hij zich niet druk maakt over hoedje of legging, hihi.

Ik hoop dat het jouw en je gezin rust geeft... en je schoonouders als ze vanaf hun kant contact zoeken dat met liefde zullen doen... (en niet gewoon hun eigen leven leiden, gezien het hele verhaal)

Liefs Marina

Vind het heel jammer dat je schoonouders zo doen.
En tja over die regels... in mijn ogen zijn het maar regels.
Over sommige regeltjes bij wat "zwaardere" kerken kan ik me ook weleens geiriteerd voelen, maar toch hoop ik dat deze mensen ooit eens door de regels heen gaan kijken en de kern, Jezus Christus, gaan zien en dat hij zich niet druk maakt over hoedje of legging, hihi.

Ik hoop dat het jouw en je gezin rust geeft... en je schoonouders als ze vanaf hun kant contact zoeken dat met liefde zullen doen... (en niet gewoon hun eigen leven leiden, gezien het hele verhaal)

Liefs Marina

@hannah... ik lees dat je zelf ook chr opgevoed ben... en dat je geen hoedje op wil doen op de bruiloft van je moeder... kan je er niet een leuke 'iets' op verzinnen?
Je haar opsteken (hihi weet eigenlijk helemaal niet of dat wel kan) en er dan een leuk stukje tulle door heen verwerken?
Dan hebben ze zowel van je familie en jij dat je
"je eigen ding doet"
Mijn schoonzus heeft trouwens op de huwelijk van mn zwager en schoonzus gewoon haar sjaal over haar hoofd gedaan en dat vonden ze daar ook prima... hihi het is alleen de vraag, haha of je er zo bij wilt zitten...

Veel succes en in ieder geval een hele leuke dag met je familie toegewenst...
Liefs Marina

Terug
Bovenaan