bedankt voor jullie lieve reacties. Vanavond is het ons wel erg op ons dak gevallen.IK KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT EEN MOEDER HAAR KIND WEGSTUURD!!'' Ik moet eerlijk zeggen dar Eric verschillende keren is langsgeweest om het bij te leggen. Zijn vader was heel erg koppig, het moest op zijn manier, of het hoefde niet meer. is niet erg gemakkelijk. Ook toen Thijs geboren is, hebben we geen reactie gehad, is echt niet leuk hoor, als er geen opa of oma is om je kleine te bewonderen!! Dat doet op het moment ook het meeste pijn, mijn kids hebben geen opa en oma. de oudste 2 begrijpen dat heel goed, en ik weet op het moment niet hoe ik dat kan uitleggen, als andere kinderen dat wel hebben, Het doet echt pijn van binnen. Ook als ik vriendinnen aan de lijn heb, en er is eens iets, dat ze zich beklagen, dan denk ik altijd had ik dat maar, mijn ouders kennen mijn 3 engeltjes niet, en hun hebben altijd de kans gehad, en wilden niet. Onze oudste is nu 7 jaar, en vol met vragen... Ik weet niet hoe ik dat allemaal moet uitleggen. Nu verzin ik iedere keer 'n smoes, ze hebben geen tijd, ofzo. Ik moet er wel iedere dag 4 x langs, en dat doet pijn. Weet het even niet meer. groetjes Wendy