Schoonzus is zwanger maar wil het niet.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

We hebben vrijdag avond schrokkend nieuws gehad.
Mijn schoonzus is zwanger maar laat het weg halen.
Haar relatie is vorige week uitgegaan na twee weekjes vakantie met haar vriend.
Dinsdag is ze erachter gekomen dat ze zwanger is. Ze heeft net een nieuwe baan en laat het weg halen.
Wij daarintegen zijn al 16 maanden bezig voor ons eerste kindje.
En dat maakt me zo kwaad en verdrietig.

Dat wou ik even kwijt.

hoi bontrie,

wat vervelend voor je.
kan me goed voorstellen dat je hier kwaad over maakt.
veel sterkte hiermee

Weet natuurlijkde rest van de stuatie niet, maar vind wel dat er erg makkelijk over gedacht wordt hoor. Jij doet alle moeite van de wereld om zwanger te raken en een ander laat het 'even' weghalen omdat het niet uitkomt. Misschien een beetje cru gezegd zo maar zo komt het bij mij wel over. Vind dat de wetgeving het niet zo makkelijk moet maken om je kindje weg te laten halen. Ik wens jou iig heel veel serkte en succes en dat het nu maar eens op jouw pad mag komen.

gr Linda

Hoi,

Snap dat het voor jou hard aan moet komen, als je al zo lang bezig ben. Maar denk je eens in in haar. Relatie net beeinddigd, nieuwe baan. Is natuurlijk niet een goede start voor een baby. Het is haar keuze en ik denk dat het beter is om haar daar in te steunen, want zij heeft denk ik haar familie hard nodig, want ondanks het feit dat ze het niet wil houden, neemt niet weg dat de beslissing moeilijk blijft.
En het laatste wat ze dan kan gebruiken is familie die haar beslissing niet respecteren kan.

Sorry dit is niet om af te geven op jou ( want ik ken je niet) maar meer om je te laten zien dat familie belangrijk is en je die moet steunen, onvoorwaardelijk. Dat betekend niet dat je het met haar eens bent, maar hou die mening voor jezelf.

Succes.

GR. Bambi

Ik laat haar ook zeker niet merken dat ik boos en verdrietig om ben.
Het is haar keuze en die van haar ex vriend ook. Ze gaan samen naar het ziekenhuis en kunnen er goed over praten. Ik vind het ook heel rot voor haar en had het natuurlijk ook veel liever anders gezien.
Ik respecteer haar keus hoe moeilijk ik dat ook vind.
Ik hoop alleen niet dat ze er spijt van krijgt later.

En ik ben ook helemaalniet boos op mijn schoonzus maar ben boos om het feit dat zij zwanger is en het niet wilt en dat wij het al zoooooo lang willen en het niet krijgen.

Kan me heel goed voorstellen dat je daar verdrietig en boos om bent hoor (ook al is dat op de situatie en niet op haar). Bah, wat is het soms toch oneerlijk verdeeld!!
Groetjes Tara

Sorry hoor! Maar ik vind dit zo ongelovelijk egoistisch!! Ik ben echt tegen abortus, mits je verkracht bent of seksueel misbruikt bent,dan heb je er  niet zelf om gevraagd en lijkt mij ook moeilijk voor het kindje later, te vertellen dat het  een resultaat is van iets vreselijks.  Maar als je in een relatie zit, ook al is die dan nu ten einde, ben je heel bewust er mee bezig geweest en dan weet je dat als je geen goede voorbehoedsmiddelen of voorbehoedsmiddelen niet op een goede manier gebruikt zwanger kan worden. Op dat kleine percentage daar gelaten die dwars door alles heen zwanger worden! Dan kan je 10x een nieuwe baan hebben, en je relatie net beeindigd hebben. Dat kindje wat in je schoonzusjes buik groeit, is wel een leven waar je over bepaald. Die dan misschien niet in de ideaalste omstandigheid ter wereld zou komen. Maar zeker niet ongeliefd zou zijn lijkt mij!!

Voor jou, vind ik het heel begrijpbaar dat je er verdrietig en boos om bent...vind het ook vreselijk oneerlijk voor jou en al die anderen die al zo lang bezig zijn en zo graag willen. Zelfs voor genen die nog niet eens lang bezig zijn maar wel heel graag willen!

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan