Schoonzus is zwanger maar wil het niet.

Wat verschrikkelijk!! Wat zei je? Geef het kindje maar aan ons??
Wat is dat erg, als je zelf zo'n verlangen hebt naar een kindje en iemand in je familiekring laat het begin van een nieuw leventje en nieuw mensje weghalen. Dan kan je je nog zo proberen in te leven in haar situatie, maar dat zou ik niet teveel doen. Ik zou er echt verschrikkelijk boos en  verdrietig om zijn. En waarom mag je schoonzus dat niet weten?
Gevoelens heb je en die vallen echt niet altijd verstandelijk weg te beredeneren...

Ik vind het een afschuwelijk verhaal.

Veel sterkte!

Line

Oh ja. En wat zijn 'ideale' omstandigheden?
Life isn't perfect!!
Hier wordt ik echt verdrietig van !

Kan me heel goed voorstellen dat je kwaad en verdrietig bent,
dat is voor jou  op dit moment  echt niet eerlijk!!!!!
Jij had zwanger moeten zijn en niet ZIJ!!!!!!
Ik leef met je mee
Liefs Fem

Hoi Bontrie,

Wat een ellende, voor jou en voor je schoonzus... Ook mijn schoonzus blijkt net zwanger te zijn, maar die wil het geluukig wel heel graag. Maar bij haar is het de tweede, eerste totaal onverwachts gekomen, beiden verloren hun baan tijdens haar zwangerschap en ze konden nog net op tijd een groter en duurder huisje huren voordat mijn nichtje werd geboren. Ook zij hadden alles tegen (relatie was toen ook niet super) maar ze zijn er wel voor gegaan. En uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, beiden weer een baan gevonden en ik heb een heerlijk nichtje.
Ik hoop dan ook zo ontzettend dat je schoonzus er heel erg goed over nadenkt en praat zodat ze later geen spijt zal krijgen. natuurlijk zal ze niet kiezen om alleen een kind op te voeden maar dat kindje wil wel heel graag leven... En heeft zijn of haar ouders niet voor niets uitgekozen. Wie weet bloeit de relatie door dit alles weerr op en maakt ze de grootste fout in haar leven. Ook al ben ik vreselijk tegen abortus, ik respecteer een aders beslissing. Maar het blijft moeilijk...

Bij mij is het nu ook moeilijk om te horen dat mijn schoonzus zwanger is van de tweede en ik na bijna een jaar nog steeds niet... Ook al gun ik het haar ontzettend, IK WIL OOK!! Jij als geen ander zal dat wel begrijpen...

Succes met deze scheve verhoudingen..
Dikke knuffel Mylène

Wat is het leven soms oneerlijk!
Ik weet niet of je schoonzusje op de hoogte is van jullie babywens, maar mocht dit zo zijn waarom praat je  er niet gewoon over.
Zeg dat dit je pijn doet maar dat je niet boos op haar bent. Lucht je hart!
Ben van mening dat praten helpt en oplucht anders blijft het zo tussen jullie in hangen!
Ik denk dat dit ook voor haar een hele moeilijke beslissing is!
Succes met alles!!

Terug
Bovenaan