schoonzusje

Dank je wel vor jullie berichten.
Als alles mee zit komen mijn man en ik nu in een rustiger vaarwater te zitten.
Mijn schoonzusje wil niet dat als zij iedere keer medicijnen krijg of plat word gespoten dat de baby daar ook van binnen krijg, en vooral deze laatste weken niet.
Mijn broer is een wandelend wrak aan het worden momenteel. Zijn werk, gelijk daarna door naar het ziekenhuis toe, zijn huisie, en eten schiet er bij in. Hij is erg lang, maar niet één van de vetste, ik ook niet trouwens.
Maar ik moet vandaag maar weer afwachten hoe alles gaat met hun.
Nogmaals bedankt voor jullie berichtjes

Ik snap wel dat ze geen medicijnen wil die het kindje kunnen beschadigen, maar haar lijf maakt door stress en pijn ook stoffen aan. Heeft ze daar ook over nagedacht? Ze geven haar echt geen zware drugs nu.

Ik snap de artsen gewoon niet, het is nog 2 weken.
Eind november / begin december zaten de dokters al van anders moeten we de baby maar gaan halen, en nu laten ze haar voor die 2 weken nog amper lopen.
Toen ik mijn broer gisteren aan de telefoon had scheurde mijn hart.
Mijn moeder is ook weer lekker op dreef geloof ik.
Ze gaat haar bevallingen / keizersneeën van 25 en 38 jaar geleden vergelijken met nu. En ze heeft tegen mijn broer gezegd jullie maken 2 huishoudens overspannen, dat slaat natuurlijk nergens op. Het is hun eerste kindje, en vanaf halverwege de zwangerschap kwakkelt ze al. Maar ja dat is mijn moeder.

Je moet er maar even vanuit gaan dat ze best redenen hebben om het kindje nog te laten zitten. Zo'n reactie van je moeder helpt natuurlijk helemaal niet. Jammer is dat. Meid ik hoop dat je snel tante wordt nu. En ik hoop nog meer dat 2013'voor jou wat mag gaan brengen. Hetzij rust of een heel mooi wonder. Ik geef je weer even een hele dikke virtuele knuffel!

Gistermiddag is er een echt gemaakt, en gekeken wat het gewicht van de baby is.
Dat is nu 2550 gram.
Gisterenmiddag heeft mijn schoonzusje ook een spuit gekregen voor de pijn, en 's avonds zou ze een zwaardere krijgen.
Nu had ze tegen de arts gezegd dat ze de spuit van 's middags ook 's avonds wilde hebben, omdat die wel hielp tegen de pijn, maar de dokters hebben toch de zwaardere injectie gegeven.
De baby ligt nog in stuit. En ze willen gewoon afwachten totdat de kleine zich zelf meld voor de bevalling, maar er werd ook gelijk bij gezegd dat de injecties die mijn schoonzus krijgt de baby ook rustiger word en een roes er van mee kreeg.
Na die injectie hebben ze nog wel een scan gedaan om te kijken hoe de activiteiten van de kleine meid was en die waren volgens de dokters goed.
Ze hebben wel een andere arts van het ziekenhuis erbij gehad, omdat ze helemaal klaar waren met hun gyn.
Maar ja daar schiet je ook weinig mee op.
Dus we wachten maar weer af.
Maar die arme meid is alleen maar in tranen en ze zeg ga nou aub mijn meissie halen.

Terug
Bovenaan