Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
19 weken zwanger maar ik voel geen schopjes ..
Meerdere dames die met 19 weken nog niks voelde?
Het is mijn eerste zwangerschap.
Merk dat ik er onzeker van wordt en de bevestiging van een schopje voelen zo fijn zou vinden.
Joh das echt niet raar hoor! Hangt van zoveel dingen af.. bv waar je placenta zit etc. 19 weken is nog best vroeg hoor! Denk dat ik een echte schop pas rond 24 weken ofzo voelde. Dont worry
Als je er echt zo onzeker van wordt zou ik het zeker ook even bij de verloskundige aankaarten, wie weet kan zij je gerust stellen!
Hey!
Niet onzeker voelen, dat is hartstikke normaal! Ik snap het hoor was ook super onzeker want ik voelde onze dochter pas met 24/25 weken, mijn placenta lag namelijk voor. Dus geen zorgen, komt allemaal goed, en als je ze dan voelt is het zo bijzonder ?
Ik voelde ons eerste kindje met 21/22 weken voor het eerst en de tweede ook pas met dat termijn. Beide vrij laat maar ze hebben het daarna ook beide goed gemaakt (héél beweeglijk ?). Geen zorgen maken dus!
Dankjewel voor jullie reacties en geen reden om onzeker te zijn dus.
Geduld is een schone zaak... had ik dat maar wat meer ?
Vooral als vrouwen om mij heen met 16 of 18 weken al zeggen, oh ik voel de kleine al zo flink bewegen, denk ik ?.
Ik ben nu 18 weken en voel ook nog niks.
Vorige zwangerschap pas bij 21 weken.
Merk wel dat ik ook wat ongeduldig ben omdat ik ook veel mensen om me heen heb die al wel schopjes voelen.
Nog ff geduld en idd proberen niet te onzeker te zijn ;-)
Geen zorgen maken! De eerste voelde ik super snel.. 15/16 weken! Placenta lag achter en baby heel erg naar voren! De tweede duurde heel lang, ondanks dat ik het gevoel al kende. Uiteindelijk voelde ik het wel heel lichtjes vanuit binnen, maar echt goede bewegingen pas met 22 weken ongeveer!