He allemaal,
Vadaag had ik om half vier een afspraak bij de verloskundige,opzich erg leuk natuurlijk, lekker ff naar het hartje luisteren.
Alles was ook ok, totdat ze het hartje wilde beluisteren.
Ze is ruim 5 minuten aan het zoeken geweest, maar geen hartslag te vinden.
Ik wist echt niet wat ik moest denken,er ging echt van alles door me heen.
De verloskundige heeft toen meteen een plekje geregeld voor een echo.
Meteen kon ik er tussen.
Ik moest ongeveer 10 minuten wachten en dit waren de ergste 10 minuten uit mijn leven.
Zodra ik het kindje op het scherm zag verschijnen, keek ik naar het hartje en gelukkig het klopt(te) .Dat was zo een opluchting.
Ze heeft meteen ook alles even gemeten en ook alle afmetingen van het kindje waren helemaal goed.
Ben echt de hele dag nog een beetje van slag geweest, maar ook erg blij gelukkig en kan nu genieten van de foto's die gemaakt zijn.
Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad??
Zo het is een beetje lang verhaal geworden,maar moest het gewoon ff kwijt.
Groetjes Berdien
Vadaag had ik om half vier een afspraak bij de verloskundige,opzich erg leuk natuurlijk, lekker ff naar het hartje luisteren.
Alles was ook ok, totdat ze het hartje wilde beluisteren.
Ze is ruim 5 minuten aan het zoeken geweest, maar geen hartslag te vinden.
Ik wist echt niet wat ik moest denken,er ging echt van alles door me heen.
De verloskundige heeft toen meteen een plekje geregeld voor een echo.
Meteen kon ik er tussen.
Ik moest ongeveer 10 minuten wachten en dit waren de ergste 10 minuten uit mijn leven.
Zodra ik het kindje op het scherm zag verschijnen, keek ik naar het hartje en gelukkig het klopt(te) .Dat was zo een opluchting.
Ze heeft meteen ook alles even gemeten en ook alle afmetingen van het kindje waren helemaal goed.
Ben echt de hele dag nog een beetje van slag geweest, maar ook erg blij gelukkig en kan nu genieten van de foto's die gemaakt zijn.
Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad??
Zo het is een beetje lang verhaal geworden,maar moest het gewoon ff kwijt.
Groetjes Berdien