schrik van mijn leven.

ik zit nog in spanning: vorige week (14 weken +2) naar de VK en ook na 10 minuten zoeken geen hartje, wel veel darmgeluiden en mijn eigen hartslag (jeetje wat veel bloedvaten lopen daar...). Of ik me erg zorgen maakte.
De VK in elk geval niet zei ze en ik moest deze week (morgen!) terugkomen om het nogmaals te proberen..
Niks geen echo voor mij, dus slaap al een hele week slecht. Maak me grote zorgen...

Hallo Roos1975,

lijkt me echt vervelend...maar bij een vriendin van mij was hetzelfde het geval en nu blijkt (ze is een maand verder dan ons) dat haar placenta aan de voorkant ligt en het kindje er precies achter. Bij mij ligt het kindje heel laag, de hartslag is wel goed te horen maar dan ook maar op één vierkante cm van mijn onderonderbuik daarnaast en daarboven hoor je niks of mijn eigen hartslag...... dus je moet ook een beetje mazzel hebben. Wanneer je er niet van slaapt zou ik gewoon je verloskundige bellen dan mag je vast wel eerder komen....een week wachten is bijna onmenselijk bij zo'n bericht...heeft je verloskundige beltijden waarop je mag bellen...?

Sterkte met wachten en bellen hè!

gr. Siem75

Terug
Bovenaan