Schrik van mn leven!!

Wat heftig zeg!
Toen Femke 2 weken oud was hebben wij wel iets anders meegemaakt. Ook onverklaarbaar, maar vreselijk eng.
Om 19.00 uur de fles gehad en alles was goed. Omdat Femke in die tijd d'r temperatuur niet goed op peil kon houden moest ik dat om de 3 uur peilen.
Om 22.00 uur weer naar boven. Femke was helemaal grauw, ze had geen kleur meer. Ook reageerde ze niet meer. Haar temp. was in 3 uur tijd ruim 1 graad gezakt. Voor zo'n kleintje is dat veel.
Meteen naar het ziekenhuis gegaan. Onderzocht..... niks gevonden. Ze werd opgenomen en in de gaten gehouden.
Na 23 dagen mocht ze naar huis maar er is geen reden voor gevonden. Ik weet een beetje wat voor angsten je hebt doorstaan.

Ik hoop dat nu alles goed blijft gaan en dat het niet meer terug komt.

Veel beterschap.

Groetjes Linda

Hoi Essie

Jeetje wat een nachtmerrie, dat is toch waar iedere moeder bang voor is dat het je overkomt, ik tenminste wel. Ik ben al die tijd dat mijn zoontje er is al bang dat ik zoiets zal vinden en ik heb er niet eens echt een reden voor.
Ik heb misschien wel een tip voor je. Ik heb omdat ik zelf al 11 weken niet durfde te gaan slapen een nannycare aangeschaft. Ik vertrouwde mijn zoontje ook niet helemaal, omdat hij vaak wit en koud wordt in zijn gezichtje als hij diep slaapt. Ook zie je hem dan bijna niet ademen. Ik was bang dat hij iets zou hebben wat alleen ik zag. Nu die nannycare eronder ligt en nog niet een keer alarm geslagen heeft wordt ik zelf iets rustiger en durf weer te slapen. Ik voel mezelf zo maar opknappen , want zonder slaap houd je het niet lang vol hoor.

groetjes irene

Hi,

Het lijkt me erg schrikken als zo iets je over komt.
Kan het geen (pseudo)kroep zijn geweest? Een neefje van ons heeft dit onlangs gehad. Midden in de nacht kreeg hij geen lucht meer, gauw naar de huisartsenpost. Daar ging het al snel beter.
Kroep komt vaker voor bij kleintjes en die aanvallen duren ongeveer een half uur. Volgens mij zijn ze niet helemaal onschuldig, maar misschien vind je er meer over op internet. Een van de dingen die je bij kroep kunt doen, is de douche op heet zetten en met je kindje in de douche gaan zitten (maar niet onder de straal!). De stoom maakt de luchtwegen vrij.

Sterkte er mee.

Gr. Tamara.

Meiden, bedankt voor jullie reacties! Tamara, ik heb zelf ook het vermoeden dat het een kroep is geweest, heb mn schoonmoeder gebeld en die verteld dat mijn vriend het vroeger ook een paar keer heeft gehad toen hij klein was...

Verder gaat het nu weer prima met haar....hoop dit echt nooit meer mee te maken...

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan