schrik!! Voelde de beeb een dag niet echt bewegen!!

Hey dames,

Het was ff schrikken gisteren! Ik voelde de beeb een dag niet bewegen, en wat k ook probeerde en waar k mijn handen ook op mijn buik legde k voelde t niet bewegen! Welke houding ik ook aannam, het maakte niets uit! Ik kon er niet van slapen en heb gebruld en was stellig ervan overtiogd dat het mis was en dat k naar de VK moest! Ben toch in slaap gevallen en werd wakker vannacht en voelde heel voorzichtig een plopje en daarna nog een! Heel zachtjes maar toch het was er wel! Nu word het weer wat sterker, heel vreemd hoor dat wel, maar het leeft! Hebben jullie dat ook al eens gehad?

Liefs Janne

Hoi,

Ja mijn hart heeft het laatst ook bijna begeven zo erg schrik ik. Ook ik voelde gelukkig s nachts wel weer leven, maar jeetje wat kun je schrikken he. Aan de andere kant ook wel weer mooi, want je bent er dus blijkbaar al helemaal op ingesteld dat de kleine er is.

Mocht je echt twijfelen gewoon de verloskundige bellen... beter 3x een zeur dan 1x te weinig.

Ben nu 27 weken en voel de baby voor het eerst sinds een weekje elke dag wel een enkele keer.
Heb de placenta voor liggen vandaar.
Volgens de VK moet je vanaf week 28 de baby wel een paar keer per dag voelen.
Enkele weken geleden had ik haar ook gebeld, voelde de baby al bijna een week niet en begon me een beetje ongerust te maken.
Maar waarschijnlijk was ze gewoon zó gedraaid dat je de trapjes niet voelt.

Maar kan me voorstellen dat als je de baby dagelijks voelt en dan een dag niet, dat je toch twijfelt!

Heee Janne, we lopen wel gelijk op hoor!

Ik had gister de dag van m'n leven tijdens het werk zoals je kunt lezen in het blog op hyves... moest even mijn frustraties kwijt.. en ik had er erg om moeten huilen gisteravond, had het er helemaal benauwd van... en door het werken en zitten had ik enorme pijn onder en in de zijkanten van m'n buik... en precies hetzelfde als bij jou... geen leven... nou, en toen moest m'n ventje ook nog eens werken gisteravond.. ik heb liggen brullen op bed van heb ik jou daar! en toen heel laat gisteravond een paar voorzichtige plopjes... en nu volop geschop als het kindje wil zeggen; kom op mams... hou vol.. nog maar 14 weekjes!!!

Dus tja meid, zo kampen we op z'n tijd allemaal met emoties en onzekerheden.....

Liefs en een dikke knuf vanaf hier!!!!
XXX

Heee Janne, we lopen wel gelijk op hoor!

Ik had gister de dag van m'n leven tijdens het werk zoals je kunt lezen in het blog op hyves... moest even mijn frustraties kwijt.. en ik had er erg om moeten huilen gisteravond, had het er helemaal benauwd van... en door het werken en zitten had ik enorme pijn onder en in de zijkanten van m'n buik... en precies hetzelfde als bij jou... geen leven... nou, en toen moest m'n ventje ook nog eens werken gisteravond.. ik heb liggen brullen op bed van heb ik jou daar! en toen heel laat gisteravond een paar voorzichtige plopjes... en nu volop geschop als het kindje wil zeggen; kom op mams... hou vol.. nog maar 14 weekjes!!!

Dus tja meid, zo kampen we op z'n tijd allemaal met emoties en onzekerheden.....

Liefs en een dikke knuf vanaf hier!!!!
XXX

Ow meid toch. Ik ken heel je gevoel hoor. Als ik een dag druk bezig ben geweest, denk ik in een keer 's avonds, hee ik heb de baby nog niet gevoeld vandaag (Wat vaak wel zo is, maar doordat ik dan zo druk ben, ben je daar niet zo mee bezig) en dan probeer ik ook vanalles om het maar te voelen...wat brengt dat een stress met zich mee hè...
Gelukkig was er niets aan de hand en voel je je kleintje weer goed...duurt het je nog lang tot de bevalling?? soms denk ik dat het zo lang nog duurt, maar op andere dagen vliegt de tijd zo dat ik denk dat ik niet eens alles op tijd klaar heb...

Hey,

Gelukkig hebben jullie het allemaal wel eens gehad, en is het dus normaal, ook al denk je van niet! Maar soms dan denk je dat het echt fout is, misschien scheelt het ook nog dat je bij een volgend kindje weet hoe kwetsbaar het leventje in je buik is! Het is gewoon zo zenuwslopend af en toe, ik ben er gewoon aan toe om vaker op controle te gaan bij de VK Dit is de laatste keer dat er 4 weken tussen zit, dan gaan we al weer om de drie weken. Soms lijkt het of de tijd stil staat en denk je Hellup!! Het duurt nog zoooo lang, andere momenten denk je ach meid nog 16 weken! Het schiet op! Heel dubbel allemaal!

Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven!

@ Sunny, gek he dat we allebei dezelfde soort dag hadden gisteren! Gaat het nu weer wat beterder met je?
Die rothormonen ook af en toe!

Liefs en een knuf voor allemaal!

hoi hoi,

mijn spruit houd zondagsrust. de hele week is hij/zij na het eten erg aanwezig, maar niet op zondag.

dat is nu al een week of 3 zo. gek he. ik voel wel een paar zachte plopjes. maar het staat absoluut niet in vergelijking met de rest van de week.

de eerste keer was ik ook zo zenuwachtig. met mn buik schudden, stil liggen. niks hoor. brrrr eng gevoel.

x jessica

Terug
Bovenaan