schrik!! Voelde de beeb een dag niet echt bewegen!!

Hoi hoi,

Ik had het 2 weken terug zo'n dag....Was over de piep zullen we maar even zeggen door een mening verschil met broer, zussen, schoonzus (zussen hielden hun mond, nog erger) is ook nooit uitgesproken (erg flauw,maar weet wel dat ik gelijk had) nu doen of er niets is, en toen had ik het ook zeker een dag niet gevoelt en toen s'avonds in bed heb ik huilend tegen mijn kleine spruit gezegd, zo nu weet je gelijk hoe gemeen het hier buiten er aan toe kan gaan, dus geef nu maar weer een teken van leven. En echt gelijk voelde ik het volop bewegen en het heeft alle keren dat ik die nacht wakker werd geschopt.

Hey Jessica.
Mijn spruit leeft zich juist op zondag erg uit!!ha ha.
Het denkt nu al dan is papa thuis, krijgt hij ook wat van mij mee. haha Afgelopen zondag zag mijn man van een afstand mijn buik bewegen, zo ging het te keer ging van binnen. En ik zei: het zoekt aandacht van papa. Man lief hand op buik en het werd gelijk rustig, schattig hé

Groetjes Rianne

hoi rianne,

wat geinig!! wat fijn dat je spruit ook al zo lekker op je man reageert.

en zo zie je maar weer .....alle kiddies zijn anders. mooi is dat.

x jessica

Hihi, ik snap het wel, ben iets rustiger omdat ik haar tot het laatste bezoek aan de vk echt dagelijks zon beetje de hele dag voelde. Ze zei toen tegen me dat pas bij de 28e week je de baby iig elke dag moet voelen.

Nu heb ik haar denk ik in totaal 2 dagen niet gevoeld. Ik heb gelukkig een dopler dus als ik me echt zorgen maak kan ik even luisteren.Ook toen ik een weekje op vakantie was, was de activiteit heel anders...ze houdt gewoon van regelmaat denk ik. Maar als jij je vk belt kun je gewoon even hartje luisteren hoor als je je echt zorgen maakt. En dat moet je lekker doen ook want het is helemaal niet goed je er zo druk om te maken..

Ook een paar keer gehad dat echt heel mn buik op en neer ging idd. Dat vond mn man wel heel bijzonder hoor dat hij het echt zag bewegen....een beetje vreemd vond hij het haha,

Ik snap het ook vwb de ene dag denken oh wat duurt het nog lang en de andere van oh voor je het is het zover.....dat herken ik echt heeeeel erg. Ik kan gek worden van mezelf wat dat betreft hihi.

Terug
Bovenaan