schuldgevoel

Hey meid,

Ik sluit me aan bij de rest, voel je niet schuldig, je hebt gewoon minder tijd/puf om te genieten van je kleintje als je er 1 hebt rondkruipen die je goed bezig houd!

Het huishouden is ook niet het belangrijkste.
Praat er wel over met je vriend en vk dat je je zo voelt, dat is beter als schone schijn..

tips,,hihi

*maak voor de volgende dag/dagen een lijstje met dingen die je wilt doen (geen 3manden strijk, maar bijv een half uur) zo heb je overzicht en gebeuren de belangrijke dingen en daarbij stapelt het zich niet teveel op, want dan zie je dadelijk door de bomen het bos niet meer!

*kies een moment dat je vriend thuis is en ga dan even een kwartiertje op bed liggen en concentreer je even op je baby

*ga elke dag een stukje wandelen met evy, is voor jullie allebei goed, daar krijg je echt energie van!

ps; ik ken het dat je familie/vrienden niet dichtbij wonen, dat is op dit soort momenten echt moeilijk/lastig!
maar misschien als je je moeder belt, wil ze wel een dagje (of 2) komen en je een beetje helpen met je huishouden en gezellig bijkletsen!

Succes ermee, liefs MJ

Ik weet het, jullie hebben gelijk.
Gelukkig begrijpt mijn man het allemaal dat deze zwangerschap net iets heftiger is dan die van evy. En hij klaagt nergens over. Als hij iets nodig heeft, bijvoorbeeld uit de strijk, dan pakt hij het zelf. Dus ik hoef me niet druk te maken als er een keer een spijkerbroek niet gestreken is.
Wandelen trekt op dit moment steeds meer, nu het weer beter wordt... EINDELIJK!!!!
En een lijstje maken is misschien ook wel een slim idee. Al staan er maar een paar dingen op, aan het einde van de week is dan toch alles gedaan.

In ieder geval erg bedankt voor jullie aanmoediging en tips. Ik zal er zeker wat aan doen!

Terug
Bovenaan