SCORPY, IBBELTJE, ROELTJE, PLEUN en INDY - ik hoop dat jullie dit lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik vraag me af of jullie hier nog wel eens mee lezen.

HOE IS HET MET JULLIE?????????

Ik kijk hier regelmatig of ik iets van jullie lees maar er zijn hier (bijna) alleen maar onbekenden voor mij. Er is niets meer over van dat gezellige clubbie van toen. Sommige zijn zwanger en volg ik nog steeds wel op de zwanger forums maar jullie zijn helemaal weg.
Ik snap dat wel hoor, het zit jullie HELEMAAL NIET mee, jullie willen even afstand  en hier is het ook niet meer zo gezellig volgens mij. Jullie zijn al zo ver en hier worden alleen maar dezelfde vragen gesteld over vooral "de beginfase".

Ik moet vaak aan jullie denken (ja, ik vergeet jullie niet hoor) en ben dan zo benieuwd naar hoe het met jullie is. Zijn jullie lekker op vakantie (geweest), hoe is het met "het zwanger worden", of hebben jullie even pauze.........

Ik hoop echt dat sommige van jullie dit lezen.

dikke  van Kruimel (inmiddels alweer 25 wkn + 4  dgn zwanger)

Ik strooi nog even wat zwangerschaps hormonen in het rond voor jullie hoor        

hoi hoi,

ook ik wil graag weten hoe het met jullie is????????

heb ook een tijdje op dit forum rondgehangen en kijk en reageer nog steeds hierro.

ik herrinner me ook nog de zwangere nu zoals:
kruimel, vera, coortje, en inge die inmiddels bevallen is met haar zat/zit ik op het juli forum.

ik wens jullie heeeel veeel succes en hopelijk komt jullie wondertje
ook heeel erg snel

groetjes moekje , 26 juli uitgeteld

hallo Kruimel en Moekje

Ik dwaal hier inmiddels ook alweer anderhalf jaar rond en kan me jullie ook nog herinneren!
Wat fijn dat jullie al zover zijn!
De andere meiden zijn hier de laatste maanden niet meer echt actief.
Ze hebben afstand genomen na veel ellende....
Of ze nog meelezen dat weet ik niet, maar ze reageren eigenlijk nooit meer.

Voor jullie veel succes met jullie zwangerschap en straks jullie bevalling!
Voor moekje komt ie heel dichtbij.

Liefs,
mama Peet

Hoi meiden

Ik was ook benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik huis hier ook al weer een behoorlijke tijd.

Liefs

Lydia

Hoi Meiden,

Kruimel je haalt mij de woorden uit de mond. Ik kom hier ook nog regelmatig en inderdaad heel veel nieuwe meiden hier.

Ook ik strooi even flink wat hormoontjes rond en hopelijk wordt iedereen hier heel snel zwanger.

Liefs
Nicole (31,6 weken na 1e ISCI) De tijd gaat snel he.

Hoi meiden,

Wat lief dat jullie nog zo met ons begaan zijn zeg!
Eerlijk gezegd lees ik nog wel mee op het forum, maar heb ik niet meer de behoefte om te reageren. Er zijn eigenlijk alleen maar nieuwe en voor mij onbekende meiden bijgekomen, terwijl iedereen van de oude garde verhuisd is naar het zwangerforum of ook afstand heeft genomen.
Na het mislukken van onze 2e ICSI poging, heb ik bewust even afstand genomen. Ik had er even flink de balen van en had even geen behoefte meer aan de verhalen van anderen. Klinkt heel erg egoistisch, maar ik was zo teleurgesteld en verdrietig. Inmiddels zijn we weer een paar weken verder, we hebben besloten om even een time-out in te lassen. We gaan pas na onze vakantie in september aan poging 3 beginnen. Ik ben ondertussen wel begonnen met acupunctuur en heb daar toch wel baat bij. Het brengt in ieder geval een stuk rust! Op dit moment vind ik het ook wel lekker om even helemaal niet bezig te zijn met zwanger worden en behandelingen.
Je wordt zo geleefd dat je jezelf en elkaar helemaal vergeet. Nu genieten we weer even volop van elkaar en van alle andere dingen in het leven.
Maar we houden de moed erin!

p.s. Ik mis jullie ook wel hoor!

Liefs, Ibbeltje

Hallo kruimel en alle anderen,

leuk dat jullie nog even komen kijken. Ik ken jullie ook nog. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie! Er zijn idd veel nieuwe meiden.
Zelf heb ik even een pauze ingelast. Ik kreeg erg last van de hormonen en spanning. Nu is het allemaal weer rustig en ben ik lekker met ons nieuwe huis bezig. Veel verven en tot vorige week de bouwmannen aan het begeleiden (vooral vragen beantwoorden of het nog ging zoals het moest gaan).

Alle zwangere dames heel veel plezier en geniet ervan. Voor alle andere dames, heel veel succes!!!!!!

Liefs Belle

Hoi lieve meiden, ook ik leef nog hoor, Ik lees hier zeker zo af en toe nog eens mee, maar ik kan het momenteel net als Ibbeltje niet opbrengen om te reageren, ik heb het helemaal gehad met zwanger worden, dus heb geprobeerd om afstand te nemen en dat lukt.

Ik heb met Ibbeltje veel en leuk contact wat mij en mijn lief erg helpt om de dipjes te boven te komen.

Even in het kort: half mei hebben we een cryo terugplaatsing gehad van de 2e IVF poging en op 2e pinksterdag is dat misgegaan. Alhoewel we er ook wel sterk rekening mee hadden gehouden, was het toch een zware domper. We hebben toen besloten om te proberen de boel de boel te laten, te gaan genieten van alle andere dingen die op ons pad komen en voorlopig even geen dokters en ziekenhuizen te bezoeken. Al hoewel ik nog steeds mijn dipjes heb, hoe kan het ook anders als je 32 bent, gaat het best goed. Een heel relaxed gevoel om even niet bezig te zijn met slikken en spuiten van medicijnen, en met grote regelmaat onze ritjes naar het ziekenhuis in Rotterdam!

We gaan in oktober voor 2,5 week op vakantie naar Zuid Afrika en daar kijken we erg naar uit. Als we ons goed voelen starten we daarna met de 3 IVF poging, maar zover is het nog lang niet!

Ibbeltje en ik hebben elkaar gevonden via MSN en we hebben enorm veel steun aan elkaar, omdat we ongeveer hetzelfde op het zelfde moment meemaken en het klinkt raar, maar het helpt wel dat je niet alleen bent!

Meiden, het ga jullie goed, ik leef zeker met jullie mee, maar het reageren, dat staat even op een laag pitje!

Kus, Pleun

Terug
Bovenaan