scrap pagina's

Ik zag ze gisteren nog wel, maar nu ook niet meer???... Ik ben ook een scrapper! Het is echt heel erg verslavend! En nu met onze zoon heb ik nog meer te scrappen. Hi, hi, ik kom tijd te kort. Dat zal jij wel herkennen denk ik. Maar je hebt een paar mooie pagina's gescrapt hoor!

Hey ik zie ook niets! Ik ben super nieuwsgierig maar wat ik me vooral afvraag...
Wat is scrap? Scrappen? Ik heb er echt nog nooit van gehoord ben benieuwd! En ben ook benieuwd waarom ik niets zie haha.

Even gecopieeerd van internet:

Scrapbooken is een verhaal vertellen in de vorm van een fotoboek. Het is de mooiste manier om herinneringen én emoties te bewaren en het iedere keer opnieuw te beleven.
Scrapbooken is een creatieve manier om foto’s te laten spreken. Door niet alleen de foto’s in een boek te plakken, maar ook door verschillende soorten   papier en allerlei (scrapbook)techniekjes, trucjes en randversierselen wordt het een   dierbare herinnering “van toen, nu en later”.

Bedankt voor je uitleg!
Het enige wat ik nu nog niet begrijp is of het digitaal is of zeg maar echt met schaar en lijm? Aangezien de pagina's online staan neem ik aan dat het digitaal is, maar hoe werkt dat dan? Heb je daar speciale programma's voor?
Ik vind het altijd zo gek om te ontdekken dat iets helemaal bekend is bij mensen en dat ik er dan echt nog nooit van heb gehoord. Soms voel ik me niet helemaal van deze wereld hahaha...

Het is echt met schaar en lijm! Maar tegenwoordig heb je ook digitale programma's, maar vind ik niet zo leuk. Ik moet de foto's in mijn handen hebben en er dan zelf iets crea-bea's van maken. Ik zal kijken of ik hier een aantal pagina's kan plaatsen. Maar hoe zorg ik er voor dat de foto gelijk in het berichtje komt te staan en niet met een link.............??

Groetjes.

Terug
Bovenaan