@secretmom33

Sorry sorry sorry, ik heb eigenlijk al een tijdje niet meer hier gekeken, omdat ik natuurlijk ook weer druk ben met de nieuwe mamaclub.
Ik ben nu 18wk 4dgn en het gaat erg goed! Ik voel de kleine al lekker trappelen en geniet volop nu de misselijkheid eindelijk voorbij is. Heerlijk om dit weer mee te mogen maken!

Enne, ik ben liedje33

groetjes, Lydia
 
leuk hoor .. gelukkig dat alles goed gaat.. geniet er lekker van.. hoeveel leeftijdsverschil komt er nu tussen de kids?

tussen mijn kids zit namelijk 14.5 mnd en nu de jongste tijgert spelen ze echt samen :-0
 
Tussen mijn kids zit straks ook 14 maanden, leuk om te horen! Ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat zijn met twee kleintjes.
Vond jij het pittig in het begin, of viel dat wel mee?
 
mijn oudste is heel makkelijk dus dat scheelt wel.. en begin hier was pittig omdat de jongste 9 uren huilde op een dag.. (minimaal) dit bleek na een half jaar een ontstoken slokdarm als oorzaak te hebben dus arm kind half jaar voor niks gehuild ondanks dat ik bij verschillende artsen en zelfs in kinder z huis was geweest.. dus denk niet dat je dat echt kan vergelijken.. ook heeft bij ons kleinste een bloeding in nekspier gehad zo'n 3 wkn na de geboorte dus moest 2x in week met dr naar kinderfysio... en tot nu toe lopen we nog steeds tot dr verjaardag naar livit omdat ze door die spiebloeding in nek scheef is gaan groeien en plat hoofdje had aan zijkant. daarvoor heeft ze een redressiehelm gekregen en die hoeft ze nu nog maar 2 maanden. en toch vond ik t goed te doen en heb ik nooit geen spijt gehad dat onze kids zo dicht op elkaar zitten.. sinds de jongste kan zitten wil de oudste steeds meer met dr spelen dus is echt super om te zien
 
Terug
Bovenaan