Seks en zwangerschap

Mijn libido is denk ik iets minder, maar mijn man vind het volgens mij niet zo erg, wij hebben dus al een poosje geen seks gehad. Maar qua klaarkomen gaat het bij mij nu echt als een trein, en waar het bij mij meestal clitoraal is, kan ik nu ook makkelijker met penetratie klaarkomen. Jammer dus dat we zo weinig seks hebben. Maar ja, ben ook wel veel moe en Mn bekken is op als ik heb gewerkt, dat remt mijn seksebehoefte dan weer een beetje. Dus langleve de zelfbevrediging...

Misschien omdat je nu veel natter wordt dat je daardoor vaginaal minder voelt van de bewegingen en niet tot een orgasme komt? Dat wordt dan gewoon weer als vanouds als je hormonen weer "normaal" zijn. Don't worry. 
Maar het is toch niet zo'n probleem om alleen met clitoris stimulatie klaar te komen? Hordes vrouwen komen nooit klaar met penetratie (wat jij "de seks" noemt, in mijn ogen is dat maar een van de vele dingen die je kan doen als je seks hebt), gelukkig betekent dat niet dat zij er dan minder van genieten. ;) Probeer er zelf ook van te genieten, ook al is het nu anders dan je gewend bent en pieker er vooral niet over, zo jammer van het moment. 

Bij mij is het juist andersom. Ik kom wel klaar, mijn vriend niet. Het is allemaal wat wijder geworden. " De bodemloze bevalgrot " ?komt wel weer goed allemaal, ik maak me daar zelf ook maar niet te druk om.

Ah zo fijn jullie berichten, bedankt!? Laten we zoieso er volop van genieten als het gebeurd. ? en inderdaad langeleve de zelfbevrediging! 
ik weet dat het bij iedereen anders is en ik echt geen klagen heb omdat ik me gelukkig goed voel en zowel mijn libido nog niet gezakt is sinds ik zwanger ben als de hoeveelheid seks niet. Maar omdat het anders is dan ik gewend ben, werd ik er toch onzeker van. 
Ik ben blij om te lezen dat het gewoon weer goed komt en zoals je zegt ManonBB waarschijnlijk de combinatie dat ik natter word en daardoor het gevoel minder of anders is daardoor niet door enkel penetratie klaar kan komen. Of zoals bij jouw gebruiker, dat het inderdaad wat weker/wijder is en het daardoor anders voelt. 
ondanks dat geniet ik er nu juist zó goed van. Even kort er mee gezeten omdat het iets is wat ik ‘niet ken’ zeg maar.? Juist sinds ik zwanger ben ervaar ik de opwinding, seks en alles daar omheen ook intenser en we geniet nu nóg meer van elkaar! Mijn vriend ook, die weet niet wat hij mee maakt, hij zei laatst het lijkt alsof die hormenen je grenzen hebben vervaagt en je zoveel zekerder van jezelf bent! ??

Terug
Bovenaan