seks na de bevalling

De vk zei tegen mij dat het litteken er - op het uiterste puntje na - goed uitzag en dat ik waarschijnlijk geen last zou hebben van het scheve hechten. En het is alweer 5 weken geleden dat we bij de vk waren voor de eindcontrole.

Ik wacht nog heel even af en ga anders inderdaad maar eens naar de huisarts voor de zekerheid.

Groeten,
Bridget
 
Ik ben ook te strak gehecht en het heeft zeker een week of 8 geduurt voor ik weer normaal alles kon doen! Seks was de eerste 8 maanden niet echt geweldig. Ik had geen last van de hechtingen, maar van binnen zat een soort zwelling waardoor mijn man er niet goed in kon. Het was gewoon rustig aan en vooral niets overhaasten. Nu, na 15 maanden, gaat het weer geweldig, maar door ons drukke mannetje, heb ik niet meer zoveel zin als vroeger. Maar dat schijnt ook normaal te zijn.
 
De eerste keer na de bevalling vond ik ook best eng hoor, het is toch anders! Wat bij mij goed hielp was het drinken van een paar wijntjes! Hierdoor was ik erg ontspannen. Het deed dan ook geen pijn en dat geeft je dan weer vertrouwen voor de volgende keer!
 
hahaha das ook een goed glijmiddel, gewoon een paar wijntjes. Maar je hebt wel gelijk, dan ben je vaak net wat onspannener. Alleen lastig als je borstvoeding geeft.
 
Terug
Bovenaan