Seks na de knip

Hoi Dames,

Zoals de titel het al zegt, heb ik een vraag over seks na de bevalling met knip. Ik ben 3 maanden geleden bevallen en nog steeda vind ik het doodeng om echte seks te hebben... met 8 weken hebben we het wel voor het eerst weer gedaan samen maar dan staand. Sinds dien niet meer en het lijkt ook wel alsof het litteken steeds meer begint te trekken... ik ben elke keer zo gespannen dat het gewoon niet leuk meer is. Wie heeft er tips/hetzelfde meegemaakt?
 
Als je twijfelt over de genezing. Zou ik gewoon even langs de huisarts gaan. Die kan je zeggen of er toch nog iets mis is.. En onthoud ook dat een litteken een wond is en tijd nodig heeft om te genezen. Maar je kan altijd voor zekerheid na laten kijken..

Ik heb verder geen last gehad. Had hechtingen en heb daar nooit echt last van gehad dus kan je verder niet helpen..
 
Ik heb er ook last van gehad. Na de knip deed het zeer toen ik het eindelijk weer durfde na een maand of 5. Nu met 6 maanden gaat het eindelijk weer goed! Gewoon doen en je grenzen aangeven. Dan gaat het vanzelf een keer goed.
 
Ik heb zelf geen knip gehad maar was wel wat uitgescheurd. Bij mij duurde het ook tot 6 maanden dat het echt helemaal goed ging zonder pijn. Iedere 2 weken probeerde we het weer heel voorzichtig. Als je er ook gewoon pijn aan hebt zou ik zeker naar de ha gaan om het te laten bekijken.
 
Ik vond zonder scheuren en knip seks al spannend hoor! En door de bv was het net een Sahara wat het ook niet prettiger maakte.

Wij hebben echt gewoon dat geaccepteerd en de tijd genomen (en glijmiddel ?) en denk echt pas na 8 maanden, toen ik ook stopte met bv, het echt weer prettig en ontspannen was.
 
Hey,
Mijn dochter is nu 4 mnd. Ik heb ook een knip gehad en met seks doet dat ook pijn. Mede om die rede nog maar 1 keer seks gehad.. mn vriendin had ook een knip gehad en die zei dat dat heel lang gevoelig kan blijven, en nu heeft ze alleen nog last ervan als ze ongesteld moet worden.. Denk dat er niks anders op zit dan het tijd te geven..

Na mn eerste alleen gescheurd.. dat is echt 10x beter haha
 
Terug
Bovenaan