Seks - Wonderolie - bitter lemon / tonic - ananashart - etc...

Dat zijn volgens mij de manieren waar men over schrijft om de bevalling op te wekken. Maar weten jullie waarom dat zo zou zijn? En waar koop je in vredesnaam wonderolie. Bij de AH kijken ze denk ik wat vreemd als ik vraag voor een flesje...

wonderolie koop je bij de da, vraag gewoon naar wonderolie. zo heet t nml ook;) verbaaste mij er wel over, maar staat gewoon groot op zo'n flesje: WONDEROLIE. en als je niet wil zeggen dat t is om de bevalling op te wekken kun je altijd nog zeggen dat je het al tijden gebruikt voor je wimpers, want t schijnt goed te zijn voor lange wimpers;)

haha,
misschien stuur ik toch maar mijn vriend. Kan hij met zijn mooie lange wimpers gaan pronken :)

Maar dat had ik echt niet verwacht, dat het gewoon echt zo zou heten...

ja haha, vriend sturen is ook goed idee.

en ik had t indd ook niet verwacht, maar opzich wel goed dat je zo'n naam bedenk voor je product, haha klinkt wel wonderlijk.
maar bij mij werkt het tot nu toe nog niet. heb nu ook frambozenbladthee en vrouwenmantelthee, maar in combinatie en niet apart. hadden ze in onze kruidenwinkel niet.
maar goed heb de eerste kop op en we wachtten gewoon af.
mn gevoel zegt dat we t niet kunnen pushen, maar ik kan t toch niet laten...

hoelang ben jij nu zwanger?
ik 38+2

Ik ben 37 weken en 2 dagen, maar zit al een tijdje langer thuis, helaas. daarom duurt het denk ik ook zo lang.
ik heb al bitter lemon, frambozenthee, tonic geprobeerd, zonder resultaat.
en nu dacht ik dus de wonderolie te proberen. we zijn bij kruidvat en etos geweest,  da is er niet in de buurt. beide hadden het helaas niet.
ik denk ook dat je het niet kan forceren, maar ik hoop zo dat ie snel komt...

balen dat ze t daar niet hadden...
veel succes verder en hoop ook voor je dat t niet lang meer duurt.
maar probeer niet te vergeten dat t nog 5 wk kan duren, als je er ieder moment van uitgaat duusrt t miss alleen maar langer...

makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet t...

succes!

hallo,
deze dingen, vooral wonder olie kunnen wel een weeen storm ten gevolge hebben..
dat is de reden waarom ik het maar niet doe.
ben ruim 39 weken en er ook echt aan toe.....
succes , roosje

Dat van die weeenstorm, met deze middeltjes had ik nog niet gehoord. Goede tip dus, waarvoor dank!
Van het nog niet gaan zitten wachten, dat heb ik al heel veel gehoord. Dat ik dat wel al doe, bij deze termijn ligt denk ik aan het verloop van mijn zwangerschap tot op heden. Dus ja, je advies klopt, om niet te wachten. Maar ik geloof niet dat ik het kan :)

Terug
Bovenaan