Seks - Wonderolie - bitter lemon / tonic - ananashart - etc...

die frambozenbladthee in combinatie met vrouwenbladthee is een beetje vreemd. bij mij vertelden ze in de reformzaak nl. dat de frambozenbladthee alles week maakt en die vrouwenmantelthee goed is voor na de bevalling omdat die alles weer strak trekt. Drink de thee al 2 weken maar heb nog steeds niets, heb wel het idee dat het weker maakt, veel last van mijn schede en af en toe weeen. Ook de tonic/bitter lemon  en de ananashart zijn de afgelopen week al gepasseerd maar helaas. Volgende week gaat de gyn maar ff van binnen kijken. Ben nu 38 weken met een baby die 2 weken voor loopt op groei.

dan is het indd wel rare combi, drink t ook niet echt moek zeggen. want t helpt toch niet. t komt wanneer t komt denk ik. maar vorige week beetje zwak moment miss en dacht t op gang te kunnen brengen, niet dus.

we wachtten nu weer geduldig af;)

Hallo, ik begrijp niet waarom jullie zo graag de weeen op willen wekken?! Ik ben nu 39 weken en 1 dag zwanger, ben het ook beu en heb ook geen geduld meer, maar je gaat toch geen weeen opwekken?? Lijkt me ook echt niet gezond, en tis een beetje egoistisch  Het komt zodra het er klaar voor is, gewoon maar afwachten, vind ik.

Hebben jullie een dringende reden dat jullie dat willen, of is het gewoon ongeduld??

Groetjes Ellen

Wat je dan miss beter kan doen: bedrijf gewoon de liefde met je man, is goed voor jezelf, je man en je ongeboren baby! En wat blijkt, in sperma zitten bepaalde stoffen die goed zijn voor je baarmoedermond, om die wat weker/soepeler te maken, dus als je dan ongeduldig bent weet je wat je te doen staat ;)

Ik vind het wel grappig, de verschillende reacties op het berichtje. De een heeft het soms helemaal gehad, en probeert vanalles wat volgens de bakerpraatjes zou helpen, terwijl je van de ander een schuldgevoel zou krijgen van het denken eraan alleen al. Ach ja, gelukkig heeft een ieder een eigen keuze en eigen gezond verstand. En zoals ik al schreef, volgens mij zijn het veelal bakerpraatjes.
Ik geloof er wel in dat je mentaal een bevalling tegen kan houden. Als je hiermee bezig bent, sta je mentaal denk ik wel open. En mogelijk dat dat het iets kan versnellen? Geen idee...
En ik, ik ben huiverig voor de wonderolie, seks mag niet ivm complicaties op advies van gyn, ende bitter lemon, ananas heb ik wel geprobeerd, zonder resultaat.... Dus ik ben weer rustig aan het afwachten.

Ik denk dat een kindje komt wanneer het komt en dat wonderolie, ananashart en bitter lemon weinig invloed hebben op moeder natuur. Maar goed, ik kan me onderhand erg goed voorstellen dat je het allemaal geprobeerd wilt hebben want op een gegeven moment is het gewoon tijd. Een kennis vroeg me laatst of je als moeder niet zelf kunt bepalen wanneer je kindje komt, waarop mijn antwoord was dat er dan geen enkel kind na de 40 weken geboren zou worden. Maar goed, deze kennis dacht ook dat dit kind nog door de "wond" van de keizersnee van de vorige (1,5 jaar) zou kunnen. Tja......

Terug
Bovenaan