Seks

A

Anoniem

Guest
Ja jullie lezen het goed . Ik heb al 2 meiden en ik vond het toen vreselijk om seks te hebben met mijn exman. De eerste 3 maanden wilde ik het niet omdat ik bang was dat het misging (wat natuurlijk niet kan gebeuren) maar daarna, tja....kon moeilijk zeggen tegen ex van: je wacht maar mooi tot de kleine is geboren. Hij had er geen moeite mee gelukkig de eerste paar maanden.

Nu ervaar ik hetzelfde weer met mijn vriend. Hij vindt het niet erg om te wachten tot de onzekere periode voorbij is en hem kennende zou hij het ook niet erg vinden om te wachten tot Pukje er is, gezien mijn gevoelens. Maar hij zou het wel jammer vinden. Ervaren jullie dat ook zo dat als jullie gemeenschap hebben dat het eigenlijk wel 'vies' aanvoelt? Ik vind het maar een raar idee hoor, de kleine in je buik en je bent even bezig met elkaar .

Groetjes Gerda

hoi gerda,

Ik dacht eigelijk al dat ik miss de enige was haahah. nou heb jij al 2 kids, dus weet je al hoe het is. Ik ben zwanger van me 1e en mijn man en ik vinden het allebij een beetje eng idee. Maar ik denk ook weer ja hallo 9 maanden geen seks, dat gaat niet werken hoor. Maar nu vooral aan het begin vinden we het allebij een beetje raar en we zijn er dan ook nog niet aan toegekomen. dus we hebben al een maand ofzo (sinds de maak hihih) geen beweging gehad.

ik hoop zelf dat het overwaait, want verder heb ik geen angst ofzo dat het miss gaat.
succes er mee, bedankt dat je het onderwerp aanspreek baar maakt.

gr. Bambi

hoi,

Pffff ik ben dus niet de enige! Oh dat is zo fijn om te horen! Ik ben 6 weken zwanger en ben ook bang om seks te hebben. Stel nou dat je een bloeding krijgt ofzo. Dan weet je niet of het komt door het vrijen of dat het mis gegaan is zeg maar. Ze zeggen allemaal dat het geen kwaad kan enzo maar toch! Mijn vriend begrijpt het gelukkig en die vind het ook een beetje eng maar ja ook wat jullie zeggen..om nou 9   maanden geen sex te hebben. Geloof niet dat ik dat trek hoor
Maar ja wat doen we er aan?????

hallo

ik heb dit met mijn eerste zwangerschap ook gehad, totaal geen zin, gelukkig is mijn partner heel begripvol en heeft zich dan ook goed weten te beheersen.......
nu bij mijn tweede zwangerschap had ik bij mezelf voorgenomen dat dit niet meer mag gebeuren want je bent tenslotte met zijn twee. en ik moet jullie zeggen ik vindt het geweldig, alles is net even iets anders en natuurlijk ook gevoeliger maar dan op een positieve manier, als jullie begrijpen wat ik bedoel....

veel succes allemaal.

liefs joy

hihi, ik had juist de eerste drie maanden alleen maar zin. Kon niet vaak genoeg
Maar na 14 weken, nee dank je feestelijk.
Zijn we net een beetje begonnen, begint die kleine te schoppen nou dan is mn zin weer weg. Hebben nu dus weinig gemeenschap, maar knuffelen des te meer.
Gelukkig vind hij het ook niet erg. Hij vind het zelf ook een raar idee. En als we al seks gehad hebben is t eerste wat ie zegt, zo die kleine heeft weer hoofdpijn haha.
Ach ja, t hoort er allemaal een beetje bij. We halen t wel weer in

Liefs Reneke

Hoi dames,

Hahaha wel grappig dat we er bijna allemaal hetzelfde over denken.
Ik zal mijn verhaal vertellen maar laat jullie daar alsjeblieft niet door afschrikken want het is bij iedereen anders. Maar omdat ik er nooit iets over gelezen had schrok ik heel erg, dus misschien help ik iemand met mijn verhaal.
Ook ik zat er namelijk best wel mee, ik ben namelijk zwanger van mijn eerste kindje na een miskraam met 12 weken.
En geloof het of niet maar bij de eerste  zwangerschap hebben we gewacht tot bijna 12 weken  we wilden allebei graag en  iedereen zei dat het geen kwaad kon dus toch maar voorzichtig geprobeerd maar helaas de dag erna ging het mis.
Ongetwijfeld toeval maar ja we namen de tweede keer liever het zekere voor het onzekere en hebben gewacht tot 15 weken!!!!
Het voelde goed maar toch vonden we het eng.
Maar ja je krijgt toch behoefte naar elkaar en hebben voorzichtig weer een poging ondernomen.
Na een paar keer nam de angst af en kregen we er echt weer lol in en genoten van elkaar.
Alleen kreeg ik vorige week na de seks toch een bloeding!! We schrokken ons rot!!!
Ik wist wel dat je kon bloeden maar had niet gedacht dat het zo erg zou zijn.
En dan hebben we echt niet gek gedaan hoor!!!
We zijn gelijk nog die zelfde avond naar de eerste hulp gereden en daar bleek alles in orde te zijn.
Waarschijnlijk leek het heel erg doordat het vermengd is met voorvocht enz. enz.
Maar ja we schaamden ons dood om te moeten zeggen dat het gebeurde na de sex .
In het ziekenhuis waren ze heel begripvol en lief, ze  zeiden dat als je twijfeld altijd langs mag komen en ze begrepen zeer zeker dat we ervan geschrokken waren.
Maar ja jullie begrijpen wel voor ons geen seks meer hahahaha.
Gelukkig zijn er andere manieren om te genieten van elkaar.
Maar nogmaals ook in het ziekenhuis zeiden ze dat dit  wel vaker voorkomt  en dat dat geen reden is om geen seks te hebben.

Meiden heel veel succes.
En na die negen maanden kunnen we nog genoeg in halen.

Groetjs Francis

Nou dames,

Jullie mogen wel wat van mijn libido hebben hoor.
Ik ben er normaal ook niet vies van, maar als ik zwanger ben heb ik er de hele dag door zin in. En dat is echt niet altijd even leuk. Ik lijk soms wel een kerel, ik ben de hele dag in the mood, met alle lichamelijk verschijnselen van dien, en denk er ook de hele dag door aan...
Echt niet grappig hoor.
En mijn kereltje, die denkt er dus net zo over als jullie... die vind het maar raar, met zo'n kind "tussen ons in" (en nee, andere standjes helpen niet...) dus ik sta ook droog, maar bepaald niet vrijwillig...

haha, wat herkenbaar! Hier nog zo één!
Aangezien ik 3 mk gehad heb, durfden we nu allebei geen sex te hebben totdat we zeker wisten dat alles goed was. Overigens moet ik toegeven dat (hoeveel zin ik ook had) gezien mijn vermoeidheid er toch weinig van terecht gekomen zou zijn de afgelopen weken.
Ben nu bijna 14 weken zwanger en aangezien we vorige week eindelijk een echo hadden waarop alles goed was (met ons wondertje ging het altijd al goed, maar ik had nog overtollig bloed in mijn baarmoeder zitten) heb ik afgelopen week eindelijk de stap durven zetten. Mannetje was blij verrast en erg voorzichtig. Moest hem wel echt enorm verleiden voordat hij geloofde dat ik het echt wilde ;-) Maar (ook al was het ff raar in het begin) we hebben weer heerlijk genoten. overigens ook geen bloedverleis of dergelijke gehad erna, dus daar was ik wel blij mee. Tjee wat is dat fijn om sex te hebben als je zwanger bent zeg! Alles veel gevoeliger en zo, puur genieten! Ik hoop dat mijn groeiende buik niet in de weg gaat zitten en dat we tot ver in de zwangerschap lekker toe kunnen geven aan onze gevoelens.

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan