seks

Ik doe het toch, trek even de stoute schoenen aan omdat ik wel nieuwsgierig ben naar andere...
Wij hebben op dit moment nog steeds regelmatig seks en het is nog steeds heel fijn. De buik zit wel steeds iets meer in de weg maar dat valt me nog wel mee.
Ik ben nu bijna 36 weken zwanger, maar volgens mij kan het geen kwaad om nog steeds regelmatig te vrijen toch? Alleen als je vliezen breken of zo dan mag het niet meer..
Hebben jullie nog steeds seks?

hoihoi, ik breek ff in van het mei-forum, het kan zeker geen kwaad om nog gewoon seks te hebben zolang je vliezen niet zijn gebroken ;) wij hebben bij mijn eerste zwangerschap gewoon nog seks gehad tot mijn vliezen braken. nu ben ik 26 weken zwanger van de tweede en hebben nu ook nog steeds regelmatig seks, bijna elke dag wel hihihi, lekker van genieten dus tot je vliezen breken, pas dan moet je het laten vanwege infectie-gevaar. succes met de laatste loodjes!

nee hoor t kan echt geen kwaad om nu nog te vrijen. dat kan tot de laatste dag nog :D

bij mn eerste zwangerschap hadden we echt dagelijks sex, als het even kon zelfs 3 keer per dag.
na die bevalling had ik veel hechtingen en helaas kamp ik nog steeds met veel pijnen van onder omdat ze verkeerd gehecht hebben.
de sex is daardoor een heel stuk naar beneden gegaan.
buik begint nu wel in de weg te zitten dus tijd voor andere standjes maar die zijn niet zo fijn voor mij ivm de pijnen die ik dan heb dus nu staat de sex op een nog lager pitje hahahaha

ach, hopelijk komt alles weer goed na mn bevalling.
heb gevraagd aan mn nieuwe vk of zij me wilt openknippen tijdens deze bevalling en dan goed opnieuw hechten in de hoop dat alles dan weer zols vanouds wordt. voor mn man fijner, maar vooral voor mij. eindelijk weer een keer sex zonder pijn!
mn oude vk wilde het bij mn 2e bevalling niet doen. echt stom!

maar goed, ik dwaal helemaal af :p
tis hier nu zo'n 2 keer per week en soms zelfs de hele week niet.

liefs, do

hoi hoi

echt tukkers om dit er gewoon in te gooien hahahaha

hier is het door alle complicaties natuurlijk wel lastiger en dus ook minder leuk. maar we hebben toch bijna elke week wel wat gedaan

ik weet niet meer hoe lang we het bij de 1e volhielden maar ben nu dit weekend 37 weken en afgelopen weekend nog genoten

moet zeggen dat de lol er vooral af is door de complicaties, kan totaal niet bewegen en gelijks maar in de eindstand gaan klaarliggen is niet echt aantrekkelijk vind ik. Maar ja hou zoveel van mien kerl dat ik er ook niet geheel van af kan blijven
hij komt volgens mij niet verder dan mijn vergrote borsten hahaha, dat werkt wel. Ben allang blij dat grote buik of niet voor hem gewoon niks uitmaakt
Geeft wel een goed gevoel.

maar ja straks he, dat is lastiger, na de bevalling.
Na zoiets intiems gedeeld te hebben en samen ouders te worden wil ik dat vooral heel intiem met hem delen. En dan is de boel beschadigd en kan het een paar weken niet. Dat vond ik de 1e keer zo lastig!

Jullie zijn nog lekker actief haha ;)
Ik heb er eigenlijk geen behoefte meer aan, dus mijn man heeft helaas pech... Maar hij heeft er geen moeite mee gelukkig. Hij vindt het vervelender als we het toch doen en ik er niet van kan genieten.. Dan vindt hij er ook niets aan..
Ik hoop dat de gevoelens na de geboorte weer terugkomen !!

Hier ook gewoon sex, alleen heb de laatste tijd als we klaar zijn wel gelijk harde buiken. En soms spierpijn, hihihi

Het kan geen kwaad regelmatig te sexen

hahahaha gewoon doorgaan met genieten dames

en wie er voor kiest om ff geen seks te hebben, gewoon lekker je gevoel volgen.

Toen mijn rib brak gebeurde er ook echt niks hoor, durfde ook ff niet ivm en heupen en rib pijn. maar ja hou gewoon van dat manneke en voorzichtig toch weer gaan proberen.

moet zeggen dat vooral het eindstuk lastig is hoor, dan isd ie zo enthousiast dat die niet echt meer meekrijgt dat die voorzichtig moet zijn hihihi

Ach ja tussen alle klachten, vermoeidheid en dreumes door komt het er toch niet vaak van.

Terug
Bovenaan