seks

Hier ongeveer nog 1 keer per week,merk wel dat ik veel gevoeliger ben nu en heel snel klaarkom met gevolg harde buiken,wij hadden bij de vorige tot laatst toe gewoon seks....maar dat was ook om te proberen de bevalling op te wekken....soms lijkt dat echt te helpen.wat uieindelijk toen ook wel doorzette na de seks en veel klaarkomen....misschien een tip voor straks?

liefs jootje

Pff, als ik dat zo lees...
Ik heb al weken geen seks meer gehad, heb er TOTAAL geen behoefte aan, als ik aan dat ding denk, krijg ik al nare gevoelens, haha...

Heel af en toe een moment dat ik het wel wil, maar dan proberen we het en dan doet het zo'n pijn omdat ik op de een of andere manier verkrampt doe.. ja, mijn vriend heeft de hoop al opgegeven, maar net als bij de man van Lieloe vindt hij het niet erg... hij heeft liever dat ik ervan geniet dan wanneer ik het speciaal voor hem doe en er niks aan vindt.. dus hij zal even geduld moeten hebben!!

ach meiden, we hebben ook nog 2 handen om de mannen genot te geven :) en anders doet hij t zelf maar whhahahaha

de harde buiken heb ik idd ook, vooral als ik klaarkom

woooh lekker praatje dit zeg whahaha

ach moet kunnen toch als vrouwen onder elkaar :p

haha wat een lekker stelletje!
hier ok nog 2 tot 3 keer in de week. wel lastig maar ja je moet er wat voor over hebben.. het is wel per keerverschillend. soms krijg ik het weer benauwd en dan ga kweer wat hoger liggen maar we doen het gewoon op zijn boers want anders gaat het niet meer. geen gekke standjes ook want dan krijg ik last. en probeer ook niks te doen als ik naar verloskundige ga of fysio want dat vind k niet fris.
gek praatje misschien maarof je je nu 100x wast of 1000 x wast die sperma blijf je ruiken en vind dat echt ranzig. haha

hahaha ja he, zul je zien dat ze net inwendig willen controleren whahahaha

heb ik gehad, 12 weken echo, kreeg ik die inwendig, tja toen wist ik niet of ik het moest zeggen of niet. maar van domme gehouden hahaha sindsdien let ik goed op

en idd er is meer dan penetratie!
van handwerk tot tongwerk, er is genoeg om van en met je man te genieten
knuffelen strelen en kussen telt ook als sex toch?

door de goede door bloeding wel de nodige behoeft om klaar te komen maar om het speciaal te doen om de bevalling op te wekken vind ik dan weer een raar idee.
maf he dat daar ineens een grens zit

ach ja nog ff en dan begint de echte proef!

Hier wisselt het. We proberen het wel elke week, maar ik vind het nu eigenlijk niet prettig meer. Maar er is nog zoiets als handwerk hihi!! Na het bloedverlies in wk 23 en afgelopen week het evt vruchtwaterverlies is bij mn vent de lol er ook wel vanaf haha.

De vorige keer kon ik het langer volhouden en vond ik het juist heerlijk hihi. Toen waren we nar een paar weken ook weer volop aan de gang. Denk dat deze keer iets anders word, ook omdat dit nr 2 is. ben je toch drukker mee.

Liefs ciomama

@xxxanasxxx Blij te lezen dat ik niet de enige ben die geen behoefte heeft !!! Als ik het zo lees is iedereen nog gezellig actief...
op een of andere manier heb ik er echt geen zin in..... En hoe het komt weet ik niet, maar handwerk hoeft van mij ook niet... ik ben ook totaal niet in een knuffelstemming.. ben heel op mezelf geworden sinds de zwangerschap.. vind het fijn als mijn man mij masseert, vooral mijn voeten en benen.. maar verder geen poespas aan mijn lijf.. het is heel lullig, maar ik kan er gewoon niet tegen ! En waarom !? Geen idee.. vreemd die hormonen ;)

Ik ben blij dat mijn man het niet erg vindt.. ik voel me er vaak heel erg schuldig over.. maar ja het moet voor beide partijen leuk zijn, anders is er toch neits aan of wel !?

Ik hoop gewoon dat het erna weer lekker terugkomt ! Daar ga ik wel van uit ;)

Ik wil wel maar manlief niet......
We doen het nog wel af en toe maar is nu ook alweer een week geleden.

Manlief vindt het doodeng.Was een paar weken geleden bang dat de bevalling erdoor op gang kwam en is nu bang dat de babe er last van heeft, terwijl die volgens mij nog geen eens ingedaald is.
Lastig, lastig

Terug
Bovenaan