Seks??

Ons kleine mannetje is nu ruim 3 weken oud,het vloeien bij mij is over...en mn man kan niet wachten tot ie weer mag haha...alleen ik heb er nog lang geen zin in.savonds wil ik alleen maar slapen
en als ik dan Rivano hoort kreunen kan ik me niet goed ontspannen(hij gaat niet huilen hoor ofzo,maar goed je luistert toch naar die geluidjes he)

heb al gezegd dat ik er nog niet klaar voor ben en dat ie maar even geduld moet hebben,maar merk met de dag dat ie ongeduldiger word en moeilijk is voor hem...pfff lastig hoor!zijn jullie mannen ook zo?of heb iedereen nou na 2 weken alweer zin?
nou ik niet hoor.vind knuffelen/strelen wel erg fijn,maar als we dat doen gaat ie alweer verder en is voor mij de lol er alweer af.

liefs jootje

Hier was t na 3 weken alweer raak haha maar goed had er zelf ook wel weer zin in maar moest heel voorzichtig ivm keizersnede. Als ik niet had gewild had mijn man gelukkig niet moeilijk gedaan maar ik hou er altijd wel van dus een pauze van 5 weken was lang voor mij (vanaf bevalling week 38). Ik kan me ook afsluiten voor de geluidjes van Demy en de oudste en dat is wel fijn.

xx

Ik ken t wel hoor. Vorige week (6wkn na de bevalling) kon ik me er weer een beetje toe zetten. Maar eenmaal beetje op gang begon Caileigh te huilen, sindsdien maakt m'n man veel toespelingen maar ik heb er gewoon nog geen trek in. Ik heb steeds het idee dat Caileigh weer gaat huilen.
Er zit niets anders op dan dat onze mannen maar even geduld moeten hebben ;)

Hier hebben we het na 5 weken weer geprobeerd. Ik had zelf al heel snel weer zin maar ik vloeide nog en was behoorlijk ingeknipt daar beneden.
Na 5 weken was het vloeien over en nu doen we het af en toe voorzichtig. Ik vind het weer heel fijn maar het voelt wel anders en is nog wat gevoelig. Ik hoop dat dat snel beter wordt.
De eerste keer hebben we het met een condoom gedaan maar wat een rotdingen! Gelukkig kan ik zondag beginnen met de pil en is die met 1 week veilig. Tot die tijd gaat ie voor het zingen de kerk uit. Voor mij voelt het ook veel beter zonder condoom, gaat veel soepeler en is minder gevoelig...

Ja ook dat speelt een grote rol!ook wij moeten het met condooms doen(vinden we allbei niks)
maar we willen absoluut geen risico lopen om weer zwanger te worden,vinden ons gezin helemaal compleet zo.dus ja dan moet je wel,mn man laat zich wel h nog helpen binnenkort...heb nog wel de carazette pil liggen,ga die maar weer gbruiken..
maar wanneer kan je daar weer mee beginnen?

liefs jootje

Ik heb ook de carazette pil liggen en mag 6 weken na de bevalling daarmee beginnen. Het duurt dan 1 week voordat die veilig is. Wij hoeven dus nog maar 1,5 week te overbruggen.
Wij vinden de condoom ook echt helemaal niets en het is voor mij ook echt een stuk minder prettig.. maakt het zo veel gevoeliger daar beneden.
Aniek is ons eerste kindje maar ik hoop voorlopig ook niet weer zwanger te worden. We zijn wel heel voorzichtig.

Nou jari is inmiddels 8,5 week......en nog geen seks....iedere x als we iets willen proberen gaan de sluizen bij mij open en ben alleen maar aan hey janken..ik durf gewoon niet....ik snap mezelf echt niet..van de week dacht ik nou moet het..maar het ging niet..ik kon het niet. Ik schaam me diep en voel me zo schuldig tegenover mijn man....hij vindt dat onzin en vindt het niet erg zegt hij..hij heeft geduld en wilt het alleen nat als ik het ook wil..

Pfff vind hey zo stom van mezelf. ik ben gewoon zo bang dat het pijn gaat doen met die hechtingen...daarbij heb ik volgens mij een aambei en ook een schimmel infectie volgens mij..dus het hele zooitje voelt niet fijn.

Hopelijk kunnen we een keertje de tijd en rust vinden om het weer eens te proberen..

Ik voelde me de eerste keer ook heel onzeker en was ook bang dat het pijn zou doen, omdat ik ook hechtingen heb en ingeknipt ben.
Toen mijn vriend liet merken dat hij zin had, ik had ook wel zin maar durfde niet, ben ik eerst even onder de douche gaan staan om lekker te ontspannen en me een beetje op te frissen, voelde me daar beneden ook nog niet helemaal fris.
Dat hielp heel goed en we hebben het heel voorzichtig geprobeerdl. Het was wat gevoellig maar ook heel fijn. Het is nog steeds wat gevoelig in het begin maar wij nemen alle tijd en mijn mijn vriend zorgt er wel voor dat ik helemaal ontspannen ben.
Misschien eerst even je rug of zo laten masseren zodat je je goed kan ontspannen!

Terug
Bovenaan