Seks??

Mijn man had de dag dat ik thuiskwam alweer zin. Heb em uitgelegd dat ik het gevoel had door een vrachtwagen te zijn aangereden daaronder en dat ie zichzelf maar moest helpen. Nu blijft ie zeuren maar werkt echt niet. Ik wil zelf eerst helemaal lekker in mijn lijf zitten voor ik daar uberhaupt aan moet denken. Nu onze kleine meid zelf heel veel doet huilen is bij hem ook de zin minder gelukkig. En ach manieren genoeg om te helpen hahaha.

ja tijdens de zwangerschap had die netjes geduld, maar daarna werd die ongeduldig

bij de 1e heb ik 2 weken gewacht en wel beetje spijt van, nu 3,5 week gewacht en dat voelt beter.
idd huilen die kids altijd op verkeerde moment
de 1e keer niet het klapstuk gehad, het voelde nog niet zo lekker
manlief gefrudtreerd, dat was geen sex
nou toen kon die van mij wachten hoor
nu gaat het goed en ishet weer genieten
hij had er tijdens de zwangerschap minder moeite mee

wees eerlijk en geef je grens aan, des te eerder je weer kan genieten

Heb ik weer één man die nog niet heel erg staat te springen?! Hij vind het raar omdat jake nog bij ons op de slaapkamer staat en daarnaast ook een beetje eng omdat ik nog herstellende ben (al gaat het al vrij goed). En hij is bang dat het bed omdonderd omdat deze nog op kratten staat, daar ben ik het ook wel mee eens! :)

Onze dame is nu 8 weken en wij hebben het nu 2x gedaan. De eerste keer was fijner dan de 2e haha! Kon me laatst niet goed ontspannen en dat is wel de sleutel tot succes hihi. Onze dame ligt op haar eigen kamer, dat was iets wat we allebei wilden. De zin begint nu steeds meer te komen. Bij mijn man was de zin er al vrij snel haha.

Bij onze oudste vond ik het idee wel erg raar hoor. Eerst zien die mannen een kind eruit komen, en nog geen 2 weken later willen ze er alweer in hihi!!! Ach ja, dat zal wel weer een 'mannending' zijn!;-)

Liefs ciomama

die van mij staat ook nog niet echt te springen.. vind het nog vies en ook het idee dat k 4 weken geleden ben bevallen. en moet zeggen vind het ook wel best heb er echt nog geen zin in brrrrrrr...hebben het bij de andere jongens na een week of 7 a 8 gedaan..

Terug
Bovenaan