Senna vermoedelijk koemelkallergie

zoals het kopje al zegt, vermoeden we dat Senna koemelkallergie heeft.
ik ben al een aantal keren bij de dokter geweest omdat ze steeds minder begon te drinken..
iedere keer werd gezegd dat ze dan lucht in haar maagje had waardoor ze geen eetlust had.
maar na al die keren had ik toch wel zoiets van waar komt dat dan weg?
ze dronk al 2 weken steeds minder.
en ze heeft ook nog eens eczeem en altijd jeuk.
ook veel dunne luiers wel 3 per dag.
veel huilen en elke fles weigeren...
toen weer de okter gebeld en alles voorgelegd, meteen doorverwezen naar de kinderarts waar ik de volgende ochtend terecht kon.
daar het hele verhaal weer voorgelegd en ze zei meteen ik vermoed een allergie.
nu zijn we dus overgestapt op allergycare, we bouwen langzaam op want het is niet te drinken, laat staan die geur!!! pff
nu zit ze op 2 schepjes allergy en 4 hypoallergeen,
vanochtend heeft ze voor het eerst eem fles van 180 leeggedronken!!! ze krijgt op een dag amper een halve liter binnen! erg balen natuurlijk.
maar ik ben blij als ik weet wat het is..
vrijdag belt de kinderarts me weer en dan horen we over het vervolg!

liefs

Had je al gesproken.
Heerlijk zeg dat ze een fles van 180 op heeft, dat geeft de burger moed. Goed begin. De geur van de friso went hoor wij roken het uiteindelijk bijna niet meer en nu is Bo weer over op de volgende stap dieetvoeding (en als we daar aan gewend zijn ben ik bang dat ze nog een stap zwaarder zal moeten, maar dat zien we dan wel weer, dan weer een nieuwe geur en smaak)
Hopelijk knapt ze snel een beetje op. Bedenk alleen wel dan het kan dat de eczeem eerst nog erger wordt voordat het beter word, het huidje reageerd meestal wat later. Het eerst zul je het denk merken aan haar maagje. Succes
Liefs Natalie

Ik ben natuurlijk geen dokter, maar als ik je verhaal lees denk ook ik direct aan een allergie. Wat stom dat de ha dat niet ziet.....

Gelukkig kun je nu actief gaan proberen haar leventje prettiger te maken!!

sterkte (voor alle dames met allergische kindjes natuurlijk)

xxx
Petra

hoi Nelly

met Senna gaat het wel beter, ze zit nu volledig op de allergycare voeding en doet het daar veel beter op.
amper nog vlekjes op de huid. drinkt meer en huilt veeeel minder!!!
toch ben ik nog niet helemaal zeker van alles, vandaag wil ze ook alweer niet zo goed drinken en gisteren ook al niet.
denk dat het ook eengeval apart is deze meid! hihi
maar goed dat ze KMA heeft is zo goed als zeker...

liefs

Wat fijn dat ze in ieder geval minder vlekjes en uitslag heeft. Jammer dat ze toch nog steeds niet heel goed drinkt. Misschien hoort het idd bij haar. Hoe zit dat nu met de hapjes?

-xxx-

Ook Tessa heeft vermoedelijk een allergie, ik dacht het al maar de vorige keer zei de huisarts van niet, maar nu dus wel (moeders had   dus toch weer gelijk... en ik maar denken dat ik te veel projecteerde omdat ik zelf ook allergisch ben).
De uitslag ik ook behoorlijk toegenomen. Vermoedelijk ligt het bij tessa niet in de melk (tussen nan 1 en nan 2 schijnt vrijwel geen verschil te zitten zeggen ze, dus laten we dat maar aannemen dan....). Dus moet het in de fruit of groentehap zitten, 'leuk' puzzeltje dus .....
Gelukkig heeft ze er niet bijzonder veel last van, of eigenlijk helemaal niet merkbaar 't is dat ze zo onder de uitslag zit. Terug naar geen fruit en groente hap is geen optie meer dus gaan we provoceren en elimineren.

Anne

Terug
Bovenaan