zoals het kopje al zegt, vermoeden we dat Senna koemelkallergie heeft.
ik ben al een aantal keren bij de dokter geweest omdat ze steeds minder begon te drinken..
iedere keer werd gezegd dat ze dan lucht in haar maagje had waardoor ze geen eetlust had.
maar na al die keren had ik toch wel zoiets van waar komt dat dan weg?
ze dronk al 2 weken steeds minder.
en ze heeft ook nog eens eczeem en altijd jeuk.
ook veel dunne luiers wel 3 per dag.
veel huilen en elke fles weigeren...
toen weer de okter gebeld en alles voorgelegd, meteen doorverwezen naar de kinderarts waar ik de volgende ochtend terecht kon.
daar het hele verhaal weer voorgelegd en ze zei meteen ik vermoed een allergie.
nu zijn we dus overgestapt op allergycare, we bouwen langzaam op want het is niet te drinken, laat staan die geur!!! pff
nu zit ze op 2 schepjes allergy en 4 hypoallergeen,
vanochtend heeft ze voor het eerst eem fles van 180 leeggedronken!!! ze krijgt op een dag amper een halve liter binnen! erg balen natuurlijk.
maar ik ben blij als ik weet wat het is..
vrijdag belt de kinderarts me weer en dan horen we over het vervolg!
liefs
ik ben al een aantal keren bij de dokter geweest omdat ze steeds minder begon te drinken..
iedere keer werd gezegd dat ze dan lucht in haar maagje had waardoor ze geen eetlust had.
maar na al die keren had ik toch wel zoiets van waar komt dat dan weg?
ze dronk al 2 weken steeds minder.
en ze heeft ook nog eens eczeem en altijd jeuk.
ook veel dunne luiers wel 3 per dag.
veel huilen en elke fles weigeren...
toen weer de okter gebeld en alles voorgelegd, meteen doorverwezen naar de kinderarts waar ik de volgende ochtend terecht kon.
daar het hele verhaal weer voorgelegd en ze zei meteen ik vermoed een allergie.
nu zijn we dus overgestapt op allergycare, we bouwen langzaam op want het is niet te drinken, laat staan die geur!!! pff
nu zit ze op 2 schepjes allergy en 4 hypoallergeen,
vanochtend heeft ze voor het eerst eem fles van 180 leeggedronken!!! ze krijgt op een dag amper een halve liter binnen! erg balen natuurlijk.
maar ik ben blij als ik weet wat het is..
vrijdag belt de kinderarts me weer en dan horen we over het vervolg!
liefs