Senna vermoedelijk koemelkallergie

Moet eerlijk bekennen dat Lynn een paar x fruit geeft gehad en 1x groente. Ze krijgt eigenlijk alleen maar 4x 210cc Friso 2 op een dag. Ze is al heel zwaar. Paar weken geleden woog ze 9,4 kg. Maandag weer naar het cb. Eens kijken wat ze dan precies weegt.

Komt trouwens bij dat ze niet zoveel beweegt. Ze heeft natuurlijk een spreidbroek wat haar ontwikkeling niet echt bevordert. Nou ja, we zien wel.

@ Anne: Dean kreeg in het begin  uitslag van kiwi en aardbei, maar had er voor de rest geen last van. Daarna ging het over.

Groetjes,
Nelly.

Kiwi's eet ze niet...
Aardbeien heeft ze ook nog nauwelijks gehad.
Ik vermoed dat het in de appeltjes zit, dat zit in best veel fruithapjes en sinds ze daar meer van eet wordt het (de uitslag)  ook meer. Vandaag en gisteren heeft ze dus ook alleen appel gehad en daarna was ze inderdaad wat huilerig (terwijl ze normaal bijna nooit huilt) dus ..... nu een paar dagen zonder appel proberen (de blender doet goed werk).

Liefs,
Anne

wat een gepuzzel he!!!
ik zie al op tegen al dat gedoe, maar voorlopig zit ze nog alleen op de fles!
sinds 3 dagen gaat het weer veel minder met haar! ze begint de flessen weer te weigeren, wel is ze nog vrolijk en allert.
haar luiers nog nat genoeg.
dan heeft ze gisteren ook nog dr inentingen gehad! word ze tot nu toe altijd ziek van dus we wachten af!
maandag weer kinderarts... hoop dat ze me verder kan helpen want haar eczeem komt enorm opspelen en ze heeft weer veel jeuk!

liefs

nou Senna wil nog steeds amper drinken!
het gaat dus echt niet zo goed.
gisteren naar de HA geweest en die heeft me gezegd dat ik rekening moet houden met het feit dat ze haar gaan opnemen en willen onderzoeken,
dit gaat zo niet langer natuurlijk!
dus we wachten maandag maar weer af!

liefs

ff nog snel een berichtje! Senna doet het sinds 2 dagen super goed!!!
raar maar waar..
de KA dacht ook aan een griepje, dus we kijken het nog ff aan en ze staat onder regelmatige controle, omdat ze wel afgevallen is..

liefs

Hallo,

Ik ben van een ander forum maar dacht ik log toch maar even in om te reageren op je berichtje. Mijn dochtertje is heel gevoelig voor koemelk. Niet zo heftig als jouw kindje maar toch.
Er is ons geadviseerd door een natuurgenezer om geen banaan en geen peer te geven. dit zijn fruitsoorten waar die kleintjes heel heftig op reageren. Verder zijn die hele groene appels ook niet zo fijn. Sinds ik dit uit het menu heb geschrapt en Hypoallergene voeding geef van Nutrilon gaat het goed. Misschien heb jij er ook iets aan.
Jammer is alleen dat in bijna alle kant en klare potjes wel banaan of peer zit, grr! Ik ben niet zo'n moeder van zelf pureren dus dat is best lastig.
Suc6 met je kleintje!

Terug
Bovenaan