@sens19

Hoi supertje,,

Wat lief dat je ernaar vraagt.

Ik zal een kleine up date geven.

Vorige week woensdag dan opgenomen. Toen we binnen kwamen en de verpleegster die ons op ving zei meteen al dat dit echt niet normaal was en goed was dat we er waren.
Wonderbaarlijk deed ze de eerste 2 dagen het heel goed en heeft alleen maar geslapen, maar de verpleegster zei dat dit heel veel voor kwam bij die kleintjes die opgenomen waren.
Het weekend keerder toch een beetje haar oude ik terug en hebben ze haar paracetemaol gegeven en die na een half uur meteen inwerkte en ze rustig was...dus voor mij gevoel heeft ze dan toch ergens echt pijn of een onsteking.
Het ging verder redelijk dus zondaf mochten we met dag- verlof.
Maar we waren nog niet koud terug of ze was het weer niet van plan.
IK gaf het de schuld dat ze nou een beetje van de waps was, dus de fles gegeven, even gespeeld ( dit gaat al zooooooo veel beter want eerst was de fles geven al een kriem laat staan dat ze aan spelen toe kwam), daarna op bed gelegd omdat ze moe was, maar dat ging dus totaal niet...!!
Weer als van ouds 2 uur mee rond gelopen en ik zei tegen mijn vriend dat ik haar een zetpil gaf en daarna de fles en als het dan niet beter ging dat ik meteen terug keerde naar het ziekenhuis, maar een half uur daarna had ze de fles op de paracetemol heeft gewerkt en mevrouw sliep bij mij op de arm en heb haar meteen in bed gelegd en de rest van de middag niet meer gehoord!
Om half 6 haar uit bed gehaald om terug te keren naar het ziekenhuis (want ze moest zo wie zo s avonds terug) en mevrouw heeft gewoon lekker doorgeslapen tot de volgende voeding.
In het ziekenhuis uitgelegd hoe het gegaan was..
En promt na de fles was ze wel weer tevreden maar toen ze weer naar bed moest, was ze het weer niet van plan net zoals thuis.
Na wat gestuntel weer hadden ze toch weer besloten om haar een zetpil te geven en prompt een half uur erna was het weer goed en wou ze slapen...

Toen ben ik toch maar eens wat feller erin gegaan.
Ik zei, dat is toch niet normaal, dat kindje heeft gewoon ergens last van anders reageert ze niet zo op de medicijnen.
Volgens mij schrok ze er wel van, maar ja...
Toen ik s avonds ging bestempelde ze mijn meisje ook nog af als "huilbaby" nou toen had ik het al helemaal.
Ze zei dat ik er gewoon even door heen moest en als ze over zou gaan naar vaste voeding dat het dan wel beter zou gaan!
Onverstelbaar, echt waar!!

Vanochtend de kinderarts gesproken en dit nog een keer aangehaald.
Toen hebben we weer andere medicijnen erbij gekregen, precies welke weet ik niet maar da zou helpen met een snellere afvoer en moeten we 4x per dag geven.
Dus weer even afwachten.
Paracetamol mochten we inden nodig er ook bij geven.
Ook bakeren ze haar sinds vandaag in.

Ze denken nog steeds aan verborgen reflex, met onstoken slokdarm en een koemelk allergie.

NU ben ik daar toch en ga ik ook voor het uiterste!
Ik geloof gewoon niet in dat ze niet meer kunnen doen dan dit.
Je ziet wel dat na een keer een goed gesprek wel weer alles kan..

Maar van de andere kant kijk ik er ook naar uit om weer lekker met zijn 4tjes te zijn, ik mis haar enorm.
Thuis is het ook een gekke huis, zou fijn zijn als er weer een beetje rust kwam.
Maar dat komt.

We zien wel al vooruit gang want ze drinkt nu goed en rustig heeft nog 5 flessen en slaapt s nachts zelfs door!
OOk na de fles is ze lekker tevreden en kan ze wat spelen en brabbelen en lachen voordurend.
Het is echt al een beetje een ander meisje.
Dus dat is een bevestiging dat we het goed doen!

Hoe is het bij jouw?
Gaat het al wat beter?
Trek je het nog een beetje?

Klinkt als de motilium die ze nu bij krijgt. 4 maal daags een spuitje voor de voeding. Die combinatie hebben wij ook. En de allery care zijn we nu ook mee begonnen. Wat een verschil. Hij heeft nog wel krampjes, maar het wordt echt al minder, hij lacht veel meer. Ik ben wel gestopt met de zetpillen en infacol. Hij vindt de voeding erg vies en de fles met nexium is nog steeds een drama. Ik doe er nu rijstebloem vanille bij. Dat kreeg hij al door een aantal flessen en hij reageert daar goed op. Het klopt wel dat het beter gaat met vaste voeding en als ze gaan staan, merk je van de reflux niet veel meer. Maar daar hebben we nu nog niks aan. We zitten nog in hetzelfde schuitje. Alleen jouw meisje ligt jn het ziekenhuis en mijn kereltje is thuis. Doorslapen is hier nog niet aan de orde.

Fijn dat het nu beter gaat en dat ze snel naar huis mag komen!

We komen er wel doorheen!

Hoi hoi,

Nou ik heb haar vanochtend weer meegenomen naar huis.
Gisteren heeft ze het perfect gedaan en gaan nu kijken hoe ze het thuis weer doet.
We moeten wel 2x per dag bellen met het ziekenhuis hoe het gaat en als het echt niet gaat moet ze terug.
Maar we gaan ervan uit dat dat niet meer nodig is.
Ze is zooooo anders (in het ziekenhuis), net even snel met haar een boodschap gedaan en toen begon te te huilen maar dit was echt moe huilen, ook zoo anders.

Wij zijn ook al een tijdje (sinds het ziekenhuis gestipt met de infacol) en ze heeft nu ook geen zetpillen meer nodig gehad.

Inbakeren heeft ze maar 1x gedaan in het ziekenhuis maar vonden het daarna niet meer nodig want ze was gewoon rustig.
Inbakeren mag alleen in een puckababy volgens de kinderarts.
Dan hebben ze net genoeg ruimte maar houden haar temperatuur wel goed in de gaten.

En op de rug liggen niet aangeraden????
Vreemd...onze kleine meid slaapt alleen maar op de rug met haar bed flink omhoog.
Tegen mij hebben ze daar helemaal niks over gezegd.

Over die nexium is het net een idee om die ook via een spuit te geven?
Dat doen wij vanaf het eerste moment en als ze honger heeft dan gaat dat zonder problemen erin.
Misschien een idee.

Als ze zo blijft ( waar we natuurlijk we vanuit moeten gaan) dan is me dit allemaal waard geweest!

Maar bij jouw nog niet veel verbetering??
Ik zou echt aan de bel gaan hangen hoor.

Hou me op de hoogte!

Sterkte en succes, zal duimen dat het snel beter gaat, want je wilt niks liever dan dat je kleintje lekker in zijn vel zit.

Lekker dat ze weer thuis is! Hoop dat ze deze stijgende lijn aan houdt. Het gaat hier ook echt wel de goede kant op, behalve het doorslapen, maar dat heeft niks met het probleem te maken denk ik. De nexium krijg ik er met een spuitje niet in, vandaar dat ik dat door de fles doe. Hij vindt de voeding ook erg vies, dus moet nogal wat geduld hebben met drinken. Maar hij zal er wel aan wennen. Dat van die zijligging en niet inbakeren heeft te maken met het spugen. Dan kunnen ze er zich niet in verslikken. Dus koen ligt op zijn zij met een speciaal kussen dat hij niet door kan rollen op zijn buik.

ha supertje,

Hier ook een meisje die heel lang over de fles doet nu, maar dat neem ik maar voor lief.
Ze slaapt nu sinds het ze in het ziekenhuis heeft gelegen door tot s ochtends 6 uur.

Maar krijg je de spuit er ook niet in als je eerst je vinger in de mond stopt zodat dat die daarop gaat vast zuigen en dan doe je ernaast de spuit erin..werkt hier super het is maar een idee.

En nog oer het inbakeren....ze mag ook alleen maar slapen in een puckababy want daar hebben ze net wat meer vrij heid in en dat werkt hier echt super ze slaapt nu (afkloppen) uren achter elkaar.
Maar misschien zit er verschil tussen verborgen reflex en gewone reflex??

Fijn om te horen dat jouw mannetje het ook beter doet!

hoi,

Heb nu het medicijnflesje van nuby weer opgezocht. Moet hem wel foppen, dus gewone fles afwisselen met het medicijnflesje, maar het gaat er in. Sinds 3 dagen drinkt hij lekker. Denk dat hij aan de smaak gewend raakt. De nachten worden al iets langer. Hij huilt alleen rond etenstijd 's avonds. Maar dat deed de oudste ook. En het is een beetje zeuren, niet dat krijsen. Dus heb voor nu even een gelukkige baby. Ik moet donderdag terug naar de kinderarts. Ik laat je dan wel even weten hoe het er voor staat.

Terug
Bovenaan