Hoi supertje,,
Wat lief dat je ernaar vraagt.
Ik zal een kleine up date geven.
Vorige week woensdag dan opgenomen. Toen we binnen kwamen en de verpleegster die ons op ving zei meteen al dat dit echt niet normaal was en goed was dat we er waren.
Wonderbaarlijk deed ze de eerste 2 dagen het heel goed en heeft alleen maar geslapen, maar de verpleegster zei dat dit heel veel voor kwam bij die kleintjes die opgenomen waren.
Het weekend keerder toch een beetje haar oude ik terug en hebben ze haar paracetemaol gegeven en die na een half uur meteen inwerkte en ze rustig was...dus voor mij gevoel heeft ze dan toch ergens echt pijn of een onsteking.
Het ging verder redelijk dus zondaf mochten we met dag- verlof.
Maar we waren nog niet koud terug of ze was het weer niet van plan.
IK gaf het de schuld dat ze nou een beetje van de waps was, dus de fles gegeven, even gespeeld ( dit gaat al zooooooo veel beter want eerst was de fles geven al een kriem laat staan dat ze aan spelen toe kwam), daarna op bed gelegd omdat ze moe was, maar dat ging dus totaal niet...!!
Weer als van ouds 2 uur mee rond gelopen en ik zei tegen mijn vriend dat ik haar een zetpil gaf en daarna de fles en als het dan niet beter ging dat ik meteen terug keerde naar het ziekenhuis, maar een half uur daarna had ze de fles op de paracetemol heeft gewerkt en mevrouw sliep bij mij op de arm en heb haar meteen in bed gelegd en de rest van de middag niet meer gehoord!
Om half 6 haar uit bed gehaald om terug te keren naar het ziekenhuis (want ze moest zo wie zo s avonds terug) en mevrouw heeft gewoon lekker doorgeslapen tot de volgende voeding.
In het ziekenhuis uitgelegd hoe het gegaan was..
En promt na de fles was ze wel weer tevreden maar toen ze weer naar bed moest, was ze het weer niet van plan net zoals thuis.
Na wat gestuntel weer hadden ze toch weer besloten om haar een zetpil te geven en prompt een half uur erna was het weer goed en wou ze slapen...
Toen ben ik toch maar eens wat feller erin gegaan.
Ik zei, dat is toch niet normaal, dat kindje heeft gewoon ergens last van anders reageert ze niet zo op de medicijnen.
Volgens mij schrok ze er wel van, maar ja...
Toen ik s avonds ging bestempelde ze mijn meisje ook nog af als "huilbaby" nou toen had ik het al helemaal.
Ze zei dat ik er gewoon even door heen moest en als ze over zou gaan naar vaste voeding dat het dan wel beter zou gaan!
Onverstelbaar, echt waar!!
Vanochtend de kinderarts gesproken en dit nog een keer aangehaald.
Toen hebben we weer andere medicijnen erbij gekregen, precies welke weet ik niet maar da zou helpen met een snellere afvoer en moeten we 4x per dag geven.
Dus weer even afwachten.
Paracetamol mochten we inden nodig er ook bij geven.
Ook bakeren ze haar sinds vandaag in.
Ze denken nog steeds aan verborgen reflex, met onstoken slokdarm en een koemelk allergie.
NU ben ik daar toch en ga ik ook voor het uiterste!
Ik geloof gewoon niet in dat ze niet meer kunnen doen dan dit.
Je ziet wel dat na een keer een goed gesprek wel weer alles kan..
Maar van de andere kant kijk ik er ook naar uit om weer lekker met zijn 4tjes te zijn, ik mis haar enorm.
Thuis is het ook een gekke huis, zou fijn zijn als er weer een beetje rust kwam.
Maar dat komt.
We zien wel al vooruit gang want ze drinkt nu goed en rustig heeft nog 5 flessen en slaapt s nachts zelfs door!
OOk na de fles is ze lekker tevreden en kan ze wat spelen en brabbelen en lachen voordurend.
Het is echt al een beetje een ander meisje.
Dus dat is een bevestiging dat we het goed doen!
Hoe is het bij jouw?
Gaat het al wat beter?
Trek je het nog een beetje?