wat een doffe ellende. Krijg geen machtiging tot na de provocatietest. Dus nog lekker al die tijd zelf betalen. Hij wil die test pas over een tijdje doen, omdat het nu goed gaat. Moet de refluxmedicijnen 1 voor 1 weg gaan laten. Nu eerst de motilium en over een week een telefonische afspraak. Moet naar een diëtiste, 5 september was het eerste plekje. Maar zij belde vanmiddag zelf dat ze dat te lang vind duren, of ik dan dinsdag tijd had. Heb uiteraard gelijk ja gezegd. Zij denkt gelukkig wel mee. Verder hebben we een hartfilmpje laten maken voor het ruisje. Verzekering gebeld, diëtiste wordt alleen op medische indicatie vergoedt. Dat is dit in mijn ogen ook. Toen over de voeding gehad. Blijkbaar werken ze niet met friso en krijg ik niks vergoed. Dan zou ik over moeten stappen op iets wat ze wel vergoeden. Ben uit mijn slof geschoten, en heb haar voor van alles en nog wat uitgemaakt. Ze heeft opgehangen. Volgens mij begreep ze het niet helemaal, want de vorige keer had ik alleen een machtiging nodig en heb ik ook de friso genoemd. Zal het morgen bij de huisarts en apotheek nog eens navragen en of dat de huisarts een machtiging af wil geven. Hebben het echt niet slecht maar 60 € voeding in de week is toch een behoorlijk bedrag. Ik zal bij de telefonische afspraak vragen of ik bij de kinderarts van de oudste mag. Heb in hem weinig vertrouwen meer eigenlijk. Hij twijfelt aan zijn eigen diagnoses. Zowel de reflux als de allergie. Ik wil graag duidelijke antwoorden.