Sensitest help?

<p>hallo meiden , </p><p>mij ben sinds 3 dagen begonnen met de ovulatietesten nu kreeg ik zaterdag 2 streepjes wel een redelijk donker streepje, maar had op veel forums gelezen dat die net zo donker moest zijn als de teststreep en dat was niet zo? Maar nu had ik gister weer helemaal geen streep. Nu ben ik dus bang dat ik hem gemist heb heb vrijdag en zondag wel seks gehad maar dus niet op zaterdag toen de streep redelijk donker was. Nu baal ik natuurlijk of kan ik zo nog zwanger zijn? Het rare vind ik dat mijn vorige cyclus 32 dagen was dus ik zou volgens mijn app woensdag pas het meest vruchtbaar zijn dus had nu mijn eisprong ook nog niet verwacht of kan het zo zijn dat ik nog een deze dagen een donkere streep krijg zo donker als de test streep? Wil er graag over praten ( 30 jan is pas mijn nod) </p><p> </p><p>liefs sandra</p>
 
Hoi Sandra 
dan was dat je eisprong , dus op het juiste moment geklust ... een app is maar een app zo sensitest is betrouwbaarder . Op mijn app zou ik op dag 15 pas een eisprong hebben en heb ook sensitestjes gebruikt en daar kwam ik telkens op dag 12 / 13 en was gelijk zwanger... nu 24 weken ... succes 
 
Woow wat super meid! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap gaat het allemaal goed? Maar heb ik wel goed op het juiste moment geklust? Want vrijdag en zondag toen ik seks heb gehad had ik beide dagen geen streepje en zaterdag best wel een streep maar dacht dat die nog feller moest zijn. En wij seksen meestal om de 2 dagen omdat dit beter is maar achteraf heb ik dus spijt dat ik zaterdag niet geklust heb . Ik hoop zo dat het gelukt is, voel nog niets geks gister tegen de avond alleen wat lichte buikpijn maar was zo weer over. Hoeveelste ronde was jij zwanger? Ik wens je een fijne zwangerschap en heel erg bedankt voor je snelle reactie! 
Liefs Sandra 
 
ik heb ook getest met sensitest, maar ik vond dat wat lastig af te lezen omdat de streepjes bij mij nooit even donker werden. Ik ben daarom naast de sensitest de clearblue gaan gebruiken met de smiley, ik vind dat een stuk duidelijker afleesbaar en als je de staafjes daar uit de tester haalt zie je ook dat mijn streepjes nooit even donker zijn (ligt waarschijnlijk aan mij, maar zo weet ik wel mijn piek door de smiley)
wij zijn nu 9 maanden bezig ben nu voor het eerst "overtijd" maar de test van gister was Negatief.. dus de ONG zal wel komen deze week :)  Succes!
 
Sab
 
Hoi sandra
zaad blijft 24 uur actief ... dus denk dat je wel goed zat . Bij ons was het bij de eerste keer gelijk raak helaas uitgelopen op een miskraam daarna hebben wij 2 menstruaties afgewacht en toen weer begonnen met sensitest en weer gelijk zwanger ... 
en die van cb hebben het bij mij nooit gedaan ik kreeg geen smiley hahah 
 
succes 
 
zaad blijft zelfs tot 5 dagen actief. dus geen paniek. ik heb ze ook gebruikt en de dag voor en de dag na ovulatie geklust en nu 22 weken al inverwachtig. succes
 
 
Oke ben zo blij met jullie reacties dat geeft me weer goeie moed! Nu meteen de volgende vraag merkte jullie meteen dat jullie zwanger waren of dat niet?? In de wolken ook jij gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hopelijk voelen jullie je allebei goed. :)
 
clearbleu testen heb ik nog niet gebruikt wil eerst even met sensitest aan de gang, zijn jullie toen je die donkerdere streep hadden gestopt of hebben jullie nog wel die dagen erna tot de menstruatie elke dag een stick gebruikt? Want je hoort wel is dat je vaker een streepje krijgt?
 
liefs 
 
Hoi San-dra,
wat spannend zeg, hoe lang zijn jullie al bezig en heb je anticonceptie geslikt?
zover ik weet vind de eisprong 12 tot 24 uur na je positieve ovu test plaats, dus wat dat betreft zit je met vrijdag en zondag ECHT perfect!
je cyclus kan al eens van lengte wisselen als je net met de pil gestopt bent, maar dat weet ik niet.
succes! In principe is je NOD nu over +/-14 dagen (kan ook een paar dagen verschillen hoor).
 
Terug
Bovenaan