Sensitest help?

Hoi!
De eerste keer ging ook testen en zijn we gaan klussen vanaf het moment dat het opliep. Ik wilden vooral bekijken of het klopte met mijn app. Hier zat een verschil in van 2 dagen.  Het was wel gelijk raak de eerst x maar liep helaas uit op een miskraam. Na de miskraam 2 x opnieuw geprobeerd maar merkte dat ik helemaal op ging in die testen en het maar hopen dat het lukte (wat dus niet was) heb ik het daarna weer gegokt en wat meer los gelaten. Het was toen ook raak en inmiddels 31 weken. 
Ik heb bij beide keren niet een gevoel gehad oh het is raak want als je het zo graag wilt kan je lichaam je zo voor de gek houden.  Bij de 2e x raak vond ik het vreemd dat ik nog steeds niet zo lekker was maar dit was na 2 weken na mijn vakantie en dacht die jetleg duurt zo wel heeeel lang en idd 1 dag voor nod gecheckt en het was zo. Ik ben ook gelijk tot week 18 ziek geweest ?
 
succes en ik ga voor je duimen!!
 
Hallo Minty en smpje!:)
minty dit is nog maar mijn 2 de ronde dus moet echt niet klagen maar ik wil het zo graag ( net als iedereen natuurlijk) eerste ronde zonder iets gedaan alleen een app maar was helaas na 32 dagen ingesteld geworden. Ik heb van 29 juni 2017 tm 26 november 2018 een spiraaltje gehad ( mirena spiraal) toen deze verwijderd was ben ik 28 november ongesteld geworden en zijn we begonnen met ronde 1 , helaas werdt ik 30 december ongesteld en zit ik nu in ronde 2 helaas merkte ik de vorige keer mijn eisprong helemaal niet. Dus heb ik de sensitest gekocht op aanrader van meiden uit een ander forum die waren bijna allemaal meteen zwanger. Maar ik ben zo iemand die twijfelt doe ik het wel goed en noem zo maar op :) maar jullie verhalen doen me goed! Ik hoop dat ik qua timing perfect zit maar het is eigenlijk toeval omdat we om de dag klussen . Maar ben pas vrijdag begonnen met ovulatie testen omdat ik volgens mijn app Pas as woensdag me eisprong zou hebben maar toen vrijdag negatief zaterdag positief maar niet even donker als de test streep en zondag weer negatief ... daardoor nu erg onzeker omdat ik elke dag rond 19:00 de test heb gedaan, was ik bang dat ik hem gemist heb omdat er al telkens tussen mijn testen 24 uur zit maar misschien moet ik niet zo onzeker zijn;)  en jij minty al kindjes of ben je zwanger of ben je ook aan het proberen? Leuk om met jullie te praten!
Smpje : oh wat vervelend een miskraam , hoor ik helaas hier ook vaker maar fijn dat je nu al zover zwanger bent! Gefeliciteerd kei leuk:) en 18 weken ziek jeetje! Maar het is voor een goed doel hoop zo dat ik ook snel een wondertje in mijn buik mag hebben en als ik er ziek van ben maakt me dat niet uit.. wil het zo graag! Maar jij geeft als tip gewoon er niet mee bezig zijn? Ik ben dat stiekem toch denk ik...liefs
 
Ik heb ook sensitest gebruikt en ik had altijd een licht streepje en 1 dag was deze iets donkerder maar nooit zo donker als de teststreep en ik had toen daarvoor ook geklust ( zoals iedereen dat hier noemt :) ) en het was meteen raak en heb nu (mijn tweede) een prachtige zoon van 10 weken
 
Khco! Wat fijn dat sensitest bij jou goed zijn werk heeft gedaan! Hartstikke leuk! Ik heb nu vr alleen een licht test streepje zaterdag 2 strepen gister licht test streepje en vandaag ook een licht teststreepje raar je wel aan om nog door te testen tot eind deze week? Bij allebei jou kindjes meteen zwanger? Geniet van je zoontje en je andere kindje! Bedankt voor je reactie !
 
Terug
Bovenaan