sensitestm of matcare

Hallo damens,

Jaaaaa ik heb ze ook besteld die midstream.
Dat is die met het hartje waren in de aanbieding.
Ik krijg ze vandaag binnen als het goed is.

In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reactie's.

Groetjes Belinda 1e ronde 2e wonder

ja dat is idd met dat hartje
succes ermee,hoop dat je snel positief test en dat je kan gaan klussen

xxx

ik had ook sensitest, en hij was bij mij nou eindelijk positief... heb gelijk 2 testen gedaan en ze doen het perfect!!!!!

Ik vond die met dat hartje vreselijk. Zo'n klein venstertje. Ik haalde ze dan telkens maar uit het plastic omhulsel. Had ik net zo goed dipsticks kunnen halen...

Ik haalde ze later altijd van www.zozwanger.nl. Goedkoop, goede service en grote afleesvensters. Daar hou ik van! En nu ben ik zwanger. Al 12 dagen na mijn ei gaf hij met middagurine positief aan!

Ik heb die van made care gebruikt.. 12 dagen en hij blijft negatief..

zou mijn eisprong afgelopen zaterdag hebben gehad normaal voel ik wel iets maar nu helemaal niks..
wel ben ik nu sinds een goeie week misselijk,soms duizelig en mijn darmen zijn op hol geslagen...
mijn nod zou pas 6 oktober zijn.. dus denk misschien wat vroeg voor zwangerschapsverschijnselen.. maar weet iemand van jullie misschien hoe het kan dat ik met oveluatie testen alleen maar negatief test.. terwijl ik toch al een hele tijd regelmatige cyclus heb

Ik heb zelf hele goede ervaringen met MatCare. Het enige nadeel is dat je deze testen dus al een week voor je NOD kan gebruiken en dus wel heel vroeg weet of je zwanger bent, maar ook veel zwangerschappen gaan niet goed in dit stadium helaas. Daarom zeggen ze dat je zo ie zo pas moet testen na je NOD omdat je dan de kritieke periode voorbij bent, omdat je ongi gewoon nog door kan breken.
Succes inieder geval.

Liefs Cares

Terug
Bovenaan